Начало Реклама Кариери Контакти
За компанията

Investor Media Group (Инвестор.БГ АД) е водеща медийна компания на българския пазар. В портфейла ѝ попада пълната гама от медийни продукти, която включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 15 онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.

Investor Media Group е единственото в България публично дружество, което включва и телевизиионни медии, като акциите му се търгуват на БФБ-София.

Bulgaria ON AIR е една от четирите национални телевизии, които се разпространяват и цифрово ефирно в цялата страна. Тя привлича лоялна аудитория с качествената си програма, като предлага алтернатива на зрителите в телевизионното знание и забавление.

Bloomberg TV Bulgaria е единственият икономически ТВ канал у нас, насочен към широката бизнес общност, включително младите хора. Излъчва се в мрежите на кабелните, сателитните и IPTV мрежи у нас в HD качество.

Над 15 уеб сайта и платформи с разнообразно съдържание и функционалности формират онлайн портфолиото на компанията – dnes.bg, investor.bg, bgonair.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, automedia.bg, tialoto.bg, puls.bg, az-jenata.bg, imoti.net, rabota.bg, teenproblem.net, az-deteto.bg, aha.bg, snimka.bg и blog.bg и други. Онлайн медиите, част от Investor Media Group, достигат до над 65% от интернет потребителите в България.

Радио Bulgaria ON AIR e национално покритие, като програмата му се излъчва в 33 града. Насочено е към широката аудитория и активния градски човек, който търси информация за актуалните събития и подбрани световни поп и рок хитове.

Списаниe Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine e луксозно издание за бизнес, анализи, пътувания и лайфстайл, което се разпространява на борда на всички самолети на националния превозвач България Ер, както и до избрани получатели на земята. GO ON AIR The Traveller’s Magazine е второто луксозно списание на България Ер. То е без аналог на българския медиен пазар, като предлага практична информация от първо лице за туристически и бизнес пътувания.

Investor Media Group успешно развива допълнителни проекти. Сред тях са поредицата от дискусии с експерти Клуб Investor и Investor Finance Forum на Investor.bg; Bloomberg конференцията The Next Big Thing; конференцията „Образование и бизнес“ на Bulgaria ON AIR, кампанията в полза на обществото „Забавното четене“ и спортното събитие „Детска Игриада“ на Az-deteto.bg, събитията „Форум бременност и детско здраве“ и „Здравен дебат“ на Puls.bg, годишните награди на Imoti.net и други. Повече подробности за събитията през 2017 година вижте тук >>

Investor Media Group е социално отговорна компания и подкрепя инициативи, които помагат на българските граждани да подобрят качеството на живота си. Приоритет на медийната група е да подкрепя и инвестира в проекти в областта на образованието - най-важната предпоставка за успешно професионално развитие и пълноценен живот.

През есента на 2017 година Investor Media Group придоби 90% от капитала на „Висше училище по застраховане и финанси“ АД (ВУЗФ), с което направи най-мащабната инвестиция на медия у нас в образователна институция. Компанията ще инвестира в надграждане на академичната програма и възможностите за участие на бизнеса във ВУЗФ, така че студентите да натрупат практически опит още преди да завършат университета. Подробности вижте тук >>

Последни новини

Bulgaria ON AIR с инициатива в подкрепа на новата българска култура
2019-02-08

От 11 февруари телевизия Bulgaria ON AIR ще приютява още повече култура и стойностни артистични проекти. Водена от разбирането, че всеки качествен продукт трябва да намери достатъчно възможности за комуникация, медията стартира кампанията Bulgaria ON ART. Главни действащи лица в нея ще бъдат онези нови български автори и проекти, които често незаслужено остават в сянката за сметка на по-популярните прояви. Като телевизия, която активно подпомага усилията на творческите браншове в различни сегменти от своята програма и дава на зрителите актуална информация за всичко предстоящо, Bulgaria ON AIR стига още по-далеч в подкрепата си. След предварителна селекция избрани творби и автори ще получат безвъзмездно време и видимост в различните канали на Bulgaria ON AIR - онлайн, социални мрежи и рекламен блок. Така телевизията ще предостави възможност за промотиране на нови български културни продукти и ще насърчи развитието им. Сред първите участници в Bulgaria ON ART е групата Парапланер. Съвсем скоро характерното й фюжън фънки звучене ще се чува и от ефира под формата на кратък клип, а във Facebook страницата на телевизията ще бъде публикувано и интервю с музикантите. Културата е водещ фактор за развитието на всяко общество. Затова стремежът на Bulgaria ON AIR е да даде сцена и равен старт за продукти и творци, които имат комерсиален потенциал, но нямат финансовия ресурс да го реализират. От ключово значение при подбора ще бъдат качеството на продуктите - както съдържателно, така и технически, и актуалността им. Повече за кампанията и условията за участие може да прочетете на https://www.bgonair.bg/onart.

Бизнесът гледа Bloomberg TV Bulgaria: Близо 40% от аудиторията на телевизията са представители на висшия мениджмънт
2019-02-05

Собственици, съсобственици, управители на компании и представители на висшия мениджмънт са сред основната част от аудиторията, която следи редовно Bloomberg TV Bulgaria. Близо 40% от зрителите на бизнес телевизията, които се доверяват на качествените новини и дискусии по Bloomberg TV Bulgaria, заемат високи ръководни позиции или управляват собствен бизнес най-често в сферата на услугите или финансите. Това показва специално маркетингово проучване сред аудиторията на телевизията, изготвено от консултантска къща „Прогрес Консулт“. Най-голям процент от анкетираните работят в сектора на услугите – над една трета. След тях се нареждат професионалисти от сферата на производството (15.2%), търговията (14.3%), финансите (12.5%), както и работещите в държавни институции (12.5%) и изпълняващи свободни професии (8.9%). Проучването показва, че аудиторията на бизнес телевизията е високообразована и е концентрирана основно в София и големите градове в страната (89,2%). Данните сочат още, че над 60% от зрителите избират програмата на Bloomberg TV Bulgaria заради професионалните и актуални финансови и икономически новини, като 50 на сто от анкетираните са впечатлени от многообразието на теми, които телевизията предлага. Качествените и задълбочени коментари, анализи и дебати в студиото са сред основните черти, заради които зрителите се доверяват на бизнес телевизията, и са сред най-предпочитаните. Документалните филми и историите на успеха, които Bloomberg TV Bulgaria излъчва всекидневно, също са сред любимите части от програмата, показва проучването. Около една трета от аудиторията признава, че оформя мнението си по дадена тема благодарение на Bloomberg TV Bulgaria, а близо 20% от всички анкетирани отбелязват, че успяват да се адаптират по-добре към специфичната тематика и стават по-уверени и по-добри при вземането на решения благодарение на информацията и дискусиите в студиото на телевизията. Проучването на аудиторията на Bloomberg TV Bulgaria е поредното доказателство, че бизнес телевизията успява да изпълнява мисията си да бъде полезна за широката бизнес общност в България, включително младите хора, бъдещите предприемачи и всички, които не спират да търсят успеха. Единственият бизнес тв канал е част от портфолиото на Investor Media Group – втората най-предпочитана онлайн медийна група у нас, чиито уебплатформи се посещават редовно от над 50% от интернет потребителите. От старта си през 2015 година досега Bloomberg TV Bulgaria и талантливият екип от топ журналисти, които работят в медията, са спечелили десетки престижни призове. Наскоро телевизията беше отличена и с награда от Българската фондова борса за медия с най-голям принос в популяризирането на капиталовия пазар у нас.

Културната вълна в ефира на Bulgaria ON AIR продължава с новото предаване „Мултимедия“
2019-01-15

На 19 януари към програмата на Bulgaria ON AIR се присъединява ново специализирано предаване за съвременна култура, изкуство и културно-творчески индустрии. Всяка събота и всяка неделя от 09:00 до 10:30 часа „Мултимедия“ с водещ Даниел Ненчев ще предлага на зрителите различни културни преживявания и актуални теми за обсъждане. Съдържателно, предаването ще се стреми към най-значимото, новаторското и атрактивното от театъра, киното, съвременното изкуство, литературата, музиката, новите технологии, без да пропуска дизайна, архитектурата, рекламата, новите медии. Името на проекта е препратка към разнообразието от медийни носители в изкуството, комуникацията и съвременната култура. „Съвременната култура всъщност е информацията, която споделяме за това кои сме и какви искаме да бъдем. Предаването „Мултимедия“ ще има два основни фокуса. Първо, темите и идеите, които засягат всички – през кодовете на изкуството днес. И второ – идеите на културно-творческите индустрии, които променят света“ – споделя авторът на предаването Даниел Ненчев. Преди да се присъедини към екипа на Bulgaria ON AIR, Даниел Ненчев води предавания за култура в БНТ 1 и Дарик радио. Завършил е Журналистика за електронни медии и Българска филология в СУ „Св. Климент Охридски“. През последните 15 години Даниел работи като телевизионен сценарист и автор на свободна практика за издания като егоист, MAX, Капитал, Дневник, Мениджър, Артизанин, Sign Cafe и др. През 2011 г. печели наградата Edward за късометражно кино от фестивала Edit във Франкфурт, Германия. Едни от първите събеседници в студиото на „Мултимедия“ ще са режисьорът Явор Гърдев – за спектаклите си „Наблюдателите“ и „Драконът“ и писателят Георги Господинов – за ценните пътешествия в живота си. Сред останалите акценти в първите две издания в събота и неделя сутрин от 9:00 са: Брекзит според новия филм с Бенедикт Къмбърбач, жълтите жилетки според уличното изкуство, дизайнът като форма на обществен коментар. Може ли красотата да ни направи щастливи и повече за изкуството от Берлинската стена също са сред темите в стартовите две предавания. Телевизионното студио на „Мултимедия“ ще функционира и като платформа за представяне на съвременен български дизайн и изкуство. Така например, още в първото издание ще бъде показана изложба с идеограми от проекта „Под езика“ на художника Дамян Дамянов. Стените от декора са по дизайн на Петър Захаринов от WallStack, а проектът за студиото е дело на арх. Христо Станкушев и екипа на DontDIY в сътрудничество с Галя Дзанато и Лейла Джабар от СКЛАДА. Не пропускайте „Мултимедия“ с Даниел Ненчев всяка събота и неделя от 09:00 до 10:30 часа по Bulgaria ON AIR.