Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Всички сме в играта с "Детска игриада"

2019-05-16

За пета поредна година ще се проведе най-цветният и забавен спортен празник, който Investor Media Group организира като част от каузата да насърчи деца и родители да спортуват заедно – "Детска игриада". На 9 юни в парк "Заимов" стотици деца ще имат възможност да се забавляват и да спортуват заедно със своите родители, изпробвайки различни дисциплини. Тази година "Детска игриада" ще се проведе под мотото "Всички сме в играта". Малчугани на възраст между 5 и 13 години, заедно със своите родители, близки и приятели, ще имат възможността да се включат в разнообразни спортни състезания. Дисциплините по време на "Детска игриада 2019" ще са велокрос, лека атлетика, щафетно бягане, щафетни игри и бадминтон, а за най-добрите състезатели ще има вълнуващи награди. Всеки ще има възможност да избере най-подходящия за него спорт, като посети демонстрационните кътове. Малките атлети ще могат да изпробват уменията си по хокей, айкидо и карате или да карат ролери и лонгборд с професионални инструктори. По време на спортния ден участниците ще могат да се включат и в открити уроци по фехтовка, тенис на маса и други. Mалчуганите ще имат възможност да надникнат в детството на родителите си. За пръв път на "Детска игриада" ще има специален кът, където родителите могат да покажат на децата си игри, с които самите те са се забавлявали като малки. Новост по време на спортния празник ще бъде обособяването на параалея за деца с увреждания. Там малчуганите със специални нужди ще могат да карат параборд, конструиран по специален начин. Всички желаещи могат да се регистрират безплатно на www.igriada.bg и да получат номера си за участие на място. В някои от дисциплините децата ще участват заедно със своите родители, затова прочетете внимателно регламента на всеки спорт. "Детска игриада" е част от корпоративно-социалната отговорност на Investor Media Group. Целта на инициативата е да насърчи родители и деца да изграждат и развиват здравословни спортни навици, както и да прекарват повече време в спорт и игри заедно. Личният пример, който родителите дават на децата си, е най-добрият начин те да се мотивират да бъдат активни и да се грижат за себе си.

Репортерите ON AIR: Има какво да разкажем

2019-04-25

Новините са там, където са репортерите на Bulgaria ON AIR – на улицата, до проблема, в събитието, при политиците, до научните открития. От 23 април в ефира и в социалните мрежи на националната политематична телевизия стартира кампанията „Има какво да разкажем“, с която медията ще се приближи още по-близо и по-детайлно до темите, които вълнуват зрителите. Кампанията ще покаже репортерите на Bulgaria ON AIR, които всеки ден са в центъра на горещите събития, за да информират хората от първо лице. Освен в рамките на новинарските емисии, репортерите на Новините ON AIR започват да разказват истории и чрез специални видеа в социалните мрежи на телевизията. Всички зрители могат не само да споделят мнението си по темите, които ги вълнуват, но и да изпращат любопитни или проблемни казуси, включително и видеоматериали във Facebook страницата на телевизията. Екипът на Новините ON AIR ще избира, проверява и разработва сигналите, а репортерите ще информират за развитието им както в емисиите новини, така и чрез видеа в социалните мрежи.

Investor Media Group продължава да бъде на топ място сред потребителите и през пролетта

2019-04-12

Впечатляващите резултати на уебсайтовете от Investor Media Group вече повече от половин година нареждат медийната група на ключово място в топ 10 класацията на Gemius. Със солидния пазарен дял от 49%, през март 2019 г. Investor Media Group продължава да заема второ място в ранкинга на най-предпочитаните от аудиторията онлайн медийни компании в България. Това се дължи и на добрите резултати и увеличение на трафика, които регистрират повечето от уебсайтовете в портфолиото на медийната група. През март сайтът на единствената бизнес телевизия в страната - Bloombergtv.bg, отбелязва сериозен ръст от 47% на потребителите си, като броят им е достигнал 64 000. На повече читатели се радва и уебстраницата на политематичната телевизия Bulgaria ON AIR с увеличение от 5%. През март посетителите на сайта са надхърлили 224 000 души, а увеличението в броя им на годишна база е със стабилните 18%. Водещата уебплатформа за неджижими имоти Imoti.net регистрира най-силния си месец от година и половина насам. Рекордните 139 000 потребители са потърсили възможност за покупка, продажба или наем на имот благодарение на Imoti.net през март. Това увеличение представлява 34% на месечна и 44% на годишна база. Пазарният дял на сайта се е покачил до 3%, а броят на посетителите му е нараснал с 34% на месечна и 44% на годишна база. Завидни резултати отбелязва авторитетният здравно-медицински сайт Puls.bg, като посетителите на годишна база през месец март са с ръст 31%. Над 824 000 са потребителите, избрали да получат компетентна и достоверна информация по здравен въпрос, консултирайки Puls.bg през последния месец. Увеличението в импресиите на годишна база е със солидните 47%. Данните на Gemius отчитат и покачване със 17% в потребителите на Automedia.bg на годишна база. През март повече от 150 000 души са избрали да прочетат всичко най-актуално и любопитно от автомобилната индустрия на утвърденото място за любителите на високите скорости.

Успехът на технологиите и приложението им в бизнеса зависи от човека

2019-04-05

Готовността на бизнеса да приеме технологиите зависи от хората, а изкуственият интелект влияе на всички индустрии – от финанси до промишленост и здравеопазване. От ключово значение в този процес се оказва адаптацията на човека към промените, трансформацията в начина му на мислене и уменията, които ще придобива занапред. Това стана ясно по време на дискусията „Клуб Investor.bg – Tech of Tomorrow 2019“, която се проведе на 4 април в София. В нея се включиха топ експерти от сферата на новите технологии, банкирането, блокчейн, автоматизацията, образованието и киберсигурността. Блокчейнът ще промени света и може да се приложи във всевъзможни области, включително за подобряване на демокрацията, обсъдиха участниците в първия панел на събитието. Според Дмитрий Назаров, изпълнителен директор на Genesis Vision, основното предимство на блокчейн технологията е прозрачността, благодарение на която може да бъде проследена цялата информация. Въпреки своя потенциал криптовалутата не може да измести водещата стока убежище за инвеститорите – златото, каза Ричард Шиби, директор "Блокчейн иновации" в Aryxe Group. Давид Бонев, главен финансов директор в CURES Token, обаче смята, че младите приемат благородния метал за ненадежден, трудно търгуван и изоставащ от биткойна и криптовалутите. Как изкуственият интелект влияе на бизнес моделите обсъдиха лекторите по време на втория дискусионен панел. Индустриите масово не са готови да внедрят технологиите, а времето на свръхинтелекта е много далеч, категоричен е Георги Робев, Country Leader в SAS. Хората са тези, които ще позволят навлизането или премахването на изкуствения интелект, допълни още експертът. „От гледна точка на регулаторни мерки индустрията е много назад. Необходимо е да се направи централизирано регулиране не от компаниите, не на национално, а на световно ниво“, каза Мария Недина, Senior Data Scientist в Twitter. В дискусия на тема „Настъпващата роботизация и как бизнесът се подготвя за нея” експертите обсъдиха възможност или риск представляват роботите за човечеството. Според Мирослав Хинков, изпълнителен директор на Мехатроника, хората разбират под робот нещо, което е хуманоидно и притежава интелект. „Реалността обаче са индустриалните роботи”, коментира Христо Гилищаров, управител на FANUC Bulgaria. „Биологично заложено ни е да сме резистентни към нови неща като технологиите. Никой обаче не се съпротивлява на това животът му да е по-лесен, по-пълен с възможности и блага. По-скоро смятам, че днес ние не се съпротивляваме. Всичко това е част от нашата еволюция”, заяви Нина Владимирова, управляващ съдружник в Human Business Studio. Финалът на „Клуб Investor.bg – Tech of Tomorrow 2019“ бе посветен на управлението на киберсигурността. Бизнесът обаче не полага усилия да приложи този вид защита, на мнение е Владислав Венев, ръководител „Информационна сигурност и защита на личните данни“ в Райфайзенбанк България. Една от основните причини за това според него е, че сигурността не носи доходи, а помага да не бъдат загубени такива. За Митко Карушков, ТМТ съдружник в „Камбуров и Съдружници“, компаниите управляват единствено рискове, които познават, а превенцията е ключов елемент.

Образованието днес – в новото предаване „Смарт час“ по Bloomberg TV Bulgaria

2019-03-29

Кои са успешните практики и актуалните тенденции в българското и световното образование и какви реформи е необходимо да се случат в сектора – това са някои от акцентите в новото предаване „Смарт час“, което стартира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria на 1 април. Всеки понеделник от 21:00 часа Живка Попатанасова ще запознава зрителите както с трудностите в сферата, така и с необходимите визия и действия, за да бъдат учениците подготвени за бъдещето. Ролята и влиянието на иновациите върху учебния процес и връзката между бизнеса и образованието също са заложени в тематиката на „Смарт час“. Предаването ще разкрие и подходи за ориентиране на децата към професия в условията на динамична реорганизация на пазара на труда. „Основната цел на „Смарт час“ е да представи успешните образователни модели през призмата и опита на експерти в сферата от целия свят. За нас е важно да показваме как се променя средата, в която учат децата днес, какви са новите методи на преподаване, каква е ролята на съвременните технологии в образователния процес, как се развиват дигиталните умения, какво е училището на бъдещето и не на последно място – как участва бизнесът в тези процеси“, казва водещата Живка Попатанасова. Живка е позната на зрителите на Bloomberg TV Bulgaria от сутрешния блок „Бизнес старт“, който води съвместно с Христо Николов. Преди това Живка работи като главен редактор, редактор, репортер и преводач в различни медии. Освен в сферата на образованието, интересите й са насочени към бизнес мениджмънта и стратегиите, новите компании, иновативните бизнес идеи. Гледайте „Смарт час“ от 1 април, всеки понеделник, в 21:00 часа, по Bloomberg TV Bulgaria.

Как технологиите променят бизнеса – във фокуса на „Kлyб Іnvеѕtоr.bg - Тесh оf Тоmоrrоw 2019“

2019-03-27

Топ експерти дискутират влиянието на изкуствения интелект върху индустриите и хората Как блокчейн променя индустриите, по какъв начин изкуственият интелект ще бъде неразделна част от бизнеса и как компаниите се подготвят за настъпващата роботизация – това са ключовите теми, които доказани експерти ще дискутират на предстоящия „Kлyб Іnvеѕtоr.bg – Тесh оf Тоmоrrоw 2019“. Акцент по време на събитието ще бъде поставен и върху значението на информационната и киберсигурност. „Kлyб Іnvеѕtоr.bg – Тесh оf Тоmоrrоw 2019“ ще се проведе на 4 април от 09:30 часа в Саріtаl Fоrt, бyл. Цapигpaдcĸo шoce 90, Coфия. По време на събитието компании, предлагащи блокчейн решения, ще разкрият кои са следващите бизнеси, които ще бъдат повлияни от метода. Сред участниците в дискусията ще бъдат Дмитри Назаров, изпълнителен директор на Genesis Vision и Ричард Шиби, директор блокчейн иновации в Aryxe Group. Модератор на разговора ще бъде Петко Карамочев, основател на INDUSTRIA.tech. Вторият панел ще бъде фокусиран върху ролята на изкуствения интелект като неразделна част от бизнеса. Примери за използването на изкуствен интелект в различните индустрии ще дадат топ експерти, сред които са Мария Недина, Senior Data Scientist в Twitter и Георги Робев, Country Leader в SAS. Настъпващата роботизация и как бизнесът се подготвя за нея ще бъде темата на третия дискусионен панел. Нина Владимирова, управляващ съдружник в Human Business Studio, ще разкрие кои са някои от най-новите методи за обучение на персонала и имплементирането на върхови технологии, без да бъдат застрашени работните места. В дискусията ще се включат и Мирослав Хинков, изпълнителен директор на Мехатроника и Христо Гилищаров, управител във FANUC Bulgaria, а модератор ще бъде доц. д-р Боян Жеков, университетски преподавател в УниБИТ и ВУЗФ. Разпознават ли компаниите все по-голямото значение на информационната и киберсигурност? На този въпрос ще отговорят участниците в последния панел от „Kлyб Іnvеѕtоr.bg – Тесh оf Тоmоrrоw 2019“ - Митко Карушков, адвокат, съдружник, ръководител на Отдел „Технологии, Медии и Телекомуникации (TMT)“ в адвокатско дружество „Камбуров и Съдружници“ и Владислав Венев, ръководител „Информационна сигурност и защита на личните данни“ в Райфайзенбанк България. За подробности и регистрация - https://tech.investor.bg/.

Нови проекти, големи сделки и пазарни тенденции - в „ИмоТиТе“ по Bloomberg TV Bulgaria

2019-03-22

Предаването ще се излъчва от 31 март, всяка неделя, от 21 часа, по единствената бизнес телевизия у нас Какви са новите тенденции в строителството, архитектурата и пазара на недвижими имоти – това ще бъде във фокуса на предаването „ИмоТиТе“, което стартира по Bloomberg TV Bulgaria от 31 март с водещ Христо Николов. То ще се излъчва всяка неделя, от 21 часа, и ще е запазено място за най-важните новини от сектора - законодателни промени, нови проекти, статистика и пазарни анализи, кредитиране, цени и наеми. Зрителите на „ИмоТиТе“ ще имат възможност първи да видят как ще изглеждат новите жилищни, бизнес и хотелски сгради в рубриката „Нови проекти“. Там ще се представят с 3D видеа и визуализации значимите обекти, които предстои да бъдат реализирани или са в начален етап на строителство. Паралелно с това предаването ще обхване и новите логистични и индустриални проекти в страната и региона. „В България има сериозна липса на достоверна и задълбочена информация за сектора на недвижимите имоти, включително на професионални анализи и коментари. „ИмоТиТе“ ще се опита да запълни тази ниша и да съдейства за популяризиране на добрите практики при реализацията на нови сгради, които имат отношение към подобряването на градската среда“, казва водещият на новото предаване в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Христо Николов. Зрителите на единствената бизнес телевизия в България познават Христо като лице на сутрешния блок на Bloomberg TV Bulgaria – „Бизнес старт“. Той е доказан бизнес журналист със солиден опит в редица онлайн и печатни медии. През годините е отразявал законодателните промени в областите бизнес, икономика и финанси, регионално развитие, транспорт. Носител е на най-високата журналистическа награда в България „Черноризец Храбър“ (заедно с Мирела Веселинова). Не пропускайте „ИмоТиТе“ - от 31 март, всяка неделя, от 21 часа, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Международни експерти обсъждат в София как се създават градове на бъдещето

2019-02-18

Знанието е важен акселератор за икономически растеж и път към създаването на градове на бъдещето. В този процес съществено значение има и културата на споделяне на добри практики. Именно с цел да представи световните теми за управление на ресурса на знанието, цифровизацията и новите технологии ще се проведе конференцията „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ – на 28 февруари, от 13,30 до 17,30 часа, в Capital Fort (бул. Цариградско шосе 90, София). Във фокуса й ще бъдат световните тенденции за подобряване на качеството на живот в градовете чрез използване ресурса на знанието в различните сфери на дейност. „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ си поставя за цел да засили връзката между институциите и бизнеса с посока по-ефективно взаимодействие при планиране и реализация на различни проекти. Събитието ще бъде официално открито от Росен Плевнелиев, президент на Република България (2012-2017 г.) и почетен председател на Алианса на развиващите се икономики в Европа. В рамките на първия панел „Общински стратегии и цифрова икономика“ ще бъде представена стратегията за интелигентно развитие на София, както и ключови елементи от програмата на Европейската комисия „The Digital Cities Challenge“. В този панел представители на Община София, Габрово и Бургас, както и такива на Общинската агенция за инвестиции, ще разкажат повече за стратегиите за развитие на интелигентните градове в страната ни и ще дадат примери за успешно реализирани проекти. Специално видеобръщение за всички посетители на конференцията ще отправи и еврокомисарът Мария Габриел. Добрите практики от Европа ще приковат вниманието по време на втория панел от „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“. Специален гост в дискусията ще бъде Симеон Щебунаев, част от ръководството на Кралския институт на британските архитекти (RIBA) и член на общото събрание на Кралския институт за градоустройство (RTPI) По време на „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ Щебунаев ще представи примери от програмата за 22@Barcelona, благодарение на която индустриалната зона Побленоу в Барселона е превърната във високотехнологичен квартал. Освен това, разисквани ще бъдат и политическите промени на каталунския Smart City Plan, преобразуван в Digital City Plan след 2016 г. С този пример Щебунаев цели да покаже съществуващите рискове пред инвестиции, които не се реализират заради липсата на участие от страна на гражданите. По отношение на финансирането на градовете на бъдещето, Щебунаев ще анализира колаборациите между общината, кмета и частния бизнес в английската столица, регулирани чрез London Smart City Plan. От дискусията ще разберем още каква е ролята на професионалните институти и университети като медиатори между потребителите, частния сектор и обществените организации. Своя ценен опит ще споделят и арх. Тихомир Казаков от Stephen George International и Адам Пустелник, директор, отдел обслужване на Инвеститорите на Градските власти, град Лодз, Полша, които са сред поканените във втория панел. Как бизнесът успешно управлява ресурсите на знанието ще стане ясно от презентациите на технологични компании, които ще бъдат представени в последния панел на „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“. Акцент върху Киберсигурността в човешката ера и човешката сигурност в дигиталната ера ще постави изпълнителният директор на Mnemonica Вихрен Славчев. Събитието ще завърши с дискусия на тема „Институции и финансиране“ с участието на Саша Безуханова (Европейски институт за иновации и технологии), Петър Статев (председател на УС на ИКТ Клъстер), доц. д-р Боян Жеков (ИКТ в Хоризонт 2020) и Лазар Петров (началник отдел „Финансови инструменти и оперативни програми“ във Фонд на фондовете). Модератор на последния панел ще бъде журналистът от Bloomberg TV Bulgaria Христо Николов, който следи отблизо и задълбочено темата. „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ е насочена към представители на бизнеса от сферите строителство, архитектура, инвестиции, технологии, енергетика, инфраструктура, финанси, банкиране и други, както и служители в браншови организации, институциите и администрацията. Събитието се провежда под патронажа на Столична Община и с подкрепата на: ABB, Mnemonica и хотел International. Институционални партньори: Sofia Investment Agency, Асоциация на собствениците на бизнес сгради в България (АСБС), Българската фасилити мениджмънт асоциация (БГФМА), Клъстър София Град на знанието и Камара на архитектите в България (КАБ). Медийни партньори: Bulgaria ON AIR, Bloomberg TV Bulgaria, Градът Медиа Груп.

Bulgaria ON AIR с инициатива в подкрепа на новата българска култура

2019-02-08

От 11 февруари телевизия Bulgaria ON AIR ще приютява още повече култура и стойностни артистични проекти. Водена от разбирането, че всеки качествен продукт трябва да намери достатъчно възможности за комуникация, медията стартира кампанията Bulgaria ON ART. Главни действащи лица в нея ще бъдат онези нови български автори и проекти, които често незаслужено остават в сянката за сметка на по-популярните прояви. Като телевизия, която активно подпомага усилията на творческите браншове в различни сегменти от своята програма и дава на зрителите актуална информация за всичко предстоящо, Bulgaria ON AIR стига още по-далеч в подкрепата си. След предварителна селекция избрани творби и автори ще получат безвъзмездно време и видимост в различните канали на Bulgaria ON AIR - онлайн, социални мрежи и рекламен блок. Така телевизията ще предостави възможност за промотиране на нови български културни продукти и ще насърчи развитието им. Сред първите участници в Bulgaria ON ART е групата Парапланер. Съвсем скоро характерното й фюжън фънки звучене ще се чува и от ефира под формата на кратък клип, а във Facebook страницата на телевизията ще бъде публикувано и интервю с музикантите. Културата е водещ фактор за развитието на всяко общество. Затова стремежът на Bulgaria ON AIR е да даде сцена и равен старт за продукти и творци, които имат комерсиален потенциал, но нямат финансовия ресурс да го реализират. От ключово значение при подбора ще бъдат качеството на продуктите - както съдържателно, така и технически, и актуалността им. Повече за кампанията и условията за участие може да прочетете на https://www.bgonair.bg/onart.

Бизнесът гледа Bloomberg TV Bulgaria: Близо 40% от аудиторията на телевизията са представители на висшия мениджмънт

2019-02-05

Собственици, съсобственици, управители на компании и представители на висшия мениджмънт са сред основната част от аудиторията, която следи редовно Bloomberg TV Bulgaria. Близо 40% от зрителите на бизнес телевизията, които се доверяват на качествените новини и дискусии по Bloomberg TV Bulgaria, заемат високи ръководни позиции или управляват собствен бизнес най-често в сферата на услугите или финансите. Това показва специално маркетингово проучване сред аудиторията на телевизията, изготвено от консултантска къща „Прогрес Консулт“. Най-голям процент от анкетираните работят в сектора на услугите – над една трета. След тях се нареждат професионалисти от сферата на производството (15.2%), търговията (14.3%), финансите (12.5%), както и работещите в държавни институции (12.5%) и изпълняващи свободни професии (8.9%). Проучването показва, че аудиторията на бизнес телевизията е високообразована и е концентрирана основно в София и големите градове в страната (89,2%). Данните сочат още, че над 60% от зрителите избират програмата на Bloomberg TV Bulgaria заради професионалните и актуални финансови и икономически новини, като 50 на сто от анкетираните са впечатлени от многообразието на теми, които телевизията предлага. Качествените и задълбочени коментари, анализи и дебати в студиото са сред основните черти, заради които зрителите се доверяват на бизнес телевизията, и са сред най-предпочитаните. Документалните филми и историите на успеха, които Bloomberg TV Bulgaria излъчва всекидневно, също са сред любимите части от програмата, показва проучването. Около една трета от аудиторията признава, че оформя мнението си по дадена тема благодарение на Bloomberg TV Bulgaria, а близо 20% от всички анкетирани отбелязват, че успяват да се адаптират по-добре към специфичната тематика и стават по-уверени и по-добри при вземането на решения благодарение на информацията и дискусиите в студиото на телевизията. Проучването на аудиторията на Bloomberg TV Bulgaria е поредното доказателство, че бизнес телевизията успява да изпълнява мисията си да бъде полезна за широката бизнес общност в България, включително младите хора, бъдещите предприемачи и всички, които не спират да търсят успеха. Единственият бизнес тв канал е част от портфолиото на Investor Media Group – втората най-предпочитана онлайн медийна група у нас, чиито уебплатформи се посещават редовно от над 50% от интернет потребителите. От старта си през 2015 година досега Bloomberg TV Bulgaria и талантливият екип от топ журналисти, които работят в медията, са спечелили десетки престижни призове. Наскоро телевизията беше отличена и с награда от Българската фондова борса за медия с най-голям принос в популяризирането на капиталовия пазар у нас.