Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Imoti.net разширява каузата си в полза на потребителите

2019-06-18

Водещият сайт за недвижими имоти Imoti.net разширява каузата си да бъде в полза на потребителите, като организира нови дискусии с представители на бранша в четири нови града – Русе, Велико Търново, Плевен и Благоевград. Tе започват на 19 юни и ще продължат до края на месеца, а по време на тях експерти от различни сфери на имотния бранш – брокери, инвеститори, строители, архитекти и специалисти от национални и регионални институции, ще обсъдят тенденциите, предизвикателствата и бъдещото развитие в сектора на регионално ниво. Целта на работните срещи и на всички бизнес закуски, които екипът на Imoti.net провежда през годината, е да анализира пазара на недвижимо имущество в страната и да представи актуална и полезна информация за потребителите.

"Ройтерс": Bulgaria ON AIR е сред най-предпочитаните източници на информация в България

2019-06-13

Националната телевизия Bulgaria ON AIR е един от най-предпочитаните източници на информация – това сочат данните от годишния доклад на Института "Ройтерс" за изследване на журналистиката към Оксфордския университет. Проучването показва, че за период от една седмица 25% от българските зрители са избрали да се информират и доверят на Bulgaria ON AIR, което я поставя в челната петица на най-предпочитаните медии за последните 7 дни и на четвърто място сред най-следените за последните три или повече дни. Докладът се базира на онлайн проучване направено сред близо 75 хиляди потребители от 38 държави от всички континенти. В него се класират най-предпочитаните медии за всяка страна, както и тези, които се ползват с най-голямо обществено доверие.

Над 500 деца спортуваха заедно с родителите си на „Детска Игриада 2019“

2019-06-10

Рекорден брой деца - над 500, спортуваха и се забавляваха заедно със своите родители по време на „Детска Игриада 2019“, която се състоя на 9 юни в столичния парк „Заимов“. Традиционно участниците проявиха голям интерес към отборните дисциплини – щафетни игри и щафетно бягане, в които малчуганите участваха със своите майки и бащи. Не липсваха положителни емоции и при велокроса и бягането на 50 метра, където децата се състезаваха със свои връстници. Много усмивки предизвика и състезанието по бадминтон, в което малчуганите се включиха със семействата си. Спортната инициатива, организирана от Investor Media Group, тази година се проведе под мотото „Всички сме в играта“ с цел да мотивира родителите да дадат добър личен пример на децата си. Петото издание на „Детска Игриада“ успя да стимулира децата и семействата им да бъдат по-отговорни към здравето си, да спортуват и да се забавляват заедно. Специална ретро алея с игри от миналото също привлече вниманието на малки и големи. Децата имаха възможност да се потопят в детството на родителите си, като заедно с тях играха на дама и държави и скачаха на ластик. Малчуганите с двигателни проблеми също успяха да изпитат емоцията от спорта благодарение на обособената параалея и 16-годишната Стефани Митова – създател на специално конструиран параборд. Изключителен интерес по време на „Детска Игриада 2019“ предизвикаха и професионалните демонстрации по хокей, айкидо, ролери, карате, лонгборд, йога и фехтовка. Треньорите дадоха възможност на всеки да получи професионална консултация и да избере най-подходящото за него спортно занимание. За всички участници имаше подаръци, а най-добре представилите се в спортните дисциплини се качиха на специалната стълбичка на победителите, където получиха медали, грамоти и специални награди. „Детска игриада“ е част от корпоративната социална отговорност на Investor Media Group.

Предаването „Мултимедия“ по Bulgaria ON AIR с нов час на излъчване

2019-06-06

Предаването за съвременна култура, изкуство и културно-творчески индустрии „Мултимедия“ в ефира на телевизия Bulgaria ON AIR вече е с нов час на излъчване. Всяка събота и неделя между 11:00 и 12:30 часа водещият Даниел Ненчев и събеседниците му ще продължат да предлагат на зрителите различни културни преживявания, проекти и идеи, разгледани през призмата на създателите и вдъхновителите им. На 8 юни сред акцентите в „Мултимедия“ ще бъде 24-ото габровско биенале, което събира стотици произведения на изкуството от целия свят в Музея на хумора и сатирата. Тазгодишното издание на биеналето е посветено на темата „Измерения на публичното“. Бойко Борисов и Делян Пеевски също са част от актуалните изложби в Габрово - като обект на някои от произведенията на изкуството. В разговор за наградените творби, темите и посоките на експозициите, в студиото на „Мултимедия“ в събота гостуват художниците Андрей Врабчев, изобразил премиера в нова скулптура, и Антон Стайков, част от международното жури на биеналето. Освен хумора и сатирата в изкуството, на фокус в предаването в събота ще бъде и поредицата „Детски шедьоври от велики писатели“, както и новата книга с неиздавани досега у нас писма на Чехов. Как работи психологията и защо е най-популярната специалност в университетите на България днес? Тези важни въпроси ще бъдат обсъдени с психолога Пламен Димитров, също в събота. В неделя, след 11 часа, в „Мултимедия“ ще гостува журналистката Диана Алексиева, за да разкрие детайли за видеопоредицата „Поетите”. В нея популярни български актьори представят едни от най-хубавите български стихотворения от най-обичаните ни поети. Гост в „Мултимедия“ на 9 юни ще бъде и Свилен Ноев заедно с музиката и видеоклиповете от първия му самостоятелен албум. Зрителите на Bulgaria ON AIR в неделя преди обед ще могат да видят и откъс от изключително интересен разговор между Марк Зукърбърг от Фейсбук и историка, писател и анализатор Ювал Ноа Харари - за важните въпроси в дигитална епоха. Предаването „Мултимедия“ се излъчва всяка събота и неделя от 11:00 часа по Bulgaria ON AIR.

Всички сме в играта с "Детска игриада"

2019-05-16

За пета поредна година ще се проведе най-цветният и забавен спортен празник, който Investor Media Group организира като част от каузата да насърчи деца и родители да спортуват заедно – "Детска игриада". На 9 юни в парк "Заимов" стотици деца ще имат възможност да се забавляват и да спортуват заедно със своите родители, изпробвайки различни дисциплини. Тази година "Детска игриада" ще се проведе под мотото "Всички сме в играта". Малчугани на възраст между 5 и 13 години, заедно със своите родители, близки и приятели, ще имат възможността да се включат в разнообразни спортни състезания. Дисциплините по време на "Детска игриада 2019" ще са велокрос, лека атлетика, щафетно бягане, щафетни игри и бадминтон, а за най-добрите състезатели ще има вълнуващи награди. Всеки ще има възможност да избере най-подходящия за него спорт, като посети демонстрационните кътове. Малките атлети ще могат да изпробват уменията си по хокей, айкидо и карате или да карат ролери и лонгборд с професионални инструктори. По време на спортния ден участниците ще могат да се включат и в открити уроци по фехтовка, тенис на маса и други. Mалчуганите ще имат възможност да надникнат в детството на родителите си. За пръв път на "Детска игриада" ще има специален кът, където родителите могат да покажат на децата си игри, с които самите те са се забавлявали като малки. Новост по време на спортния празник ще бъде обособяването на параалея за деца с увреждания. Там малчуганите със специални нужди ще могат да карат параборд, конструиран по специален начин. Всички желаещи могат да се регистрират безплатно на www.igriada.bg и да получат номера си за участие на място. В някои от дисциплините децата ще участват заедно със своите родители, затова прочетете внимателно регламента на всеки спорт. "Детска игриада" е част от корпоративно-социалната отговорност на Investor Media Group. Целта на инициативата е да насърчи родители и деца да изграждат и развиват здравословни спортни навици, както и да прекарват повече време в спорт и игри заедно. Личният пример, който родителите дават на децата си, е най-добрият начин те да се мотивират да бъдат активни и да се грижат за себе си.

Kонференцията „Образование и бизнес“ с десето юбилейно издание на 13 май

2019-05-08

На 13 май точно в 19:00 часа започва десетото юбилейно издание на международната конференция „Образование и бизнес: Истории от бъдещето“, организирана от телевизия Bulgaria ON AIR. Една от най-емблематичните сгради в България – Народният театър „Иван Вазов“, ще се превърне в пространство, където ще бъдат представени иновации от различни сфери – мода, автомобилната индустрия, технологиите, изкуството. Конференцията ще насочи вниманието към роботизацията, дигитализацията и цифровизацията. Изданието ще излезе извън времевите рамки, като минало, настояще и бъдеще ще се срещнат чрез вдъхновяващи примери, интересни истории и специални инсталации. Как образователният процес на родените през новото хилядолетие променя света на технологиите, онлайн комуникациите и социалните медии? На този и още въпроси ще отговорят лекторите, които ще покажат, че когато образованието и бизнесът работят съвместно, успехът е гарантиран. Сред участниците в конференцията са Иван Ненков, съосновател и гл. изп. директор на СофтУни, доц. Анджело Корало, преподавател в Университет Саленто, доц. Емилия Занкина, първи зам.-ректор по академичните въпроси в АУБ, автоконструкторът Росен Даскалов и редица други. Модератор на юбилейното издание ще бъде едно от най-разпознаваемите лица в културната журналистика - водещият на предаването „Мултимедия“ Даниел Ненчев. Конференцията „Образование и бизнес“ успя да се наложи като платформа за нови идеи, обмен на ценен опит с утвърдени експерти от България и света и показване на положителните примери. Деветте предишни издания разгледаха значението на образованието за развитието на устойчиви общности, лидерство, медии, комуникации, региони, трансгранични проекти и др. Повече подробности за конференцията, програмата и лекторите ще откриете на https://edu-business.info/.

Репортерите ON AIR: Има какво да разкажем

2019-04-25

Новините са там, където са репортерите на Bulgaria ON AIR – на улицата, до проблема, в събитието, при политиците, до научните открития. От 23 април в ефира и в социалните мрежи на националната политематична телевизия стартира кампанията „Има какво да разкажем“, с която медията ще се приближи още по-близо и по-детайлно до темите, които вълнуват зрителите. Кампанията ще покаже репортерите на Bulgaria ON AIR, които всеки ден са в центъра на горещите събития, за да информират хората от първо лице. Освен в рамките на новинарските емисии, репортерите на Новините ON AIR започват да разказват истории и чрез специални видеа в социалните мрежи на телевизията. Всички зрители могат не само да споделят мнението си по темите, които ги вълнуват, но и да изпращат любопитни или проблемни казуси, включително и видеоматериали във Facebook страницата на телевизията. Екипът на Новините ON AIR ще избира, проверява и разработва сигналите, а репортерите ще информират за развитието им както в емисиите новини, така и чрез видеа в социалните мрежи.

Investor Media Group продължава да бъде на топ място сред потребителите и през пролетта

2019-04-12

Впечатляващите резултати на уебсайтовете от Investor Media Group вече повече от половин година нареждат медийната група на ключово място в топ 10 класацията на Gemius. Със солидния пазарен дял от 49%, през март 2019 г. Investor Media Group продължава да заема второ място в ранкинга на най-предпочитаните от аудиторията онлайн медийни компании в България. Това се дължи и на добрите резултати и увеличение на трафика, които регистрират повечето от уебсайтовете в портфолиото на медийната група. През март сайтът на единствената бизнес телевизия в страната - Bloombergtv.bg, отбелязва сериозен ръст от 47% на потребителите си, като броят им е достигнал 64 000. На повече читатели се радва и уебстраницата на политематичната телевизия Bulgaria ON AIR с увеличение от 5%. През март посетителите на сайта са надхърлили 224 000 души, а увеличението в броя им на годишна база е със стабилните 18%. Водещата уебплатформа за неджижими имоти Imoti.net регистрира най-силния си месец от година и половина насам. Рекордните 139 000 потребители са потърсили възможност за покупка, продажба или наем на имот благодарение на Imoti.net през март. Това увеличение представлява 34% на месечна и 44% на годишна база. Пазарният дял на сайта се е покачил до 3%, а броят на посетителите му е нараснал с 34% на месечна и 44% на годишна база. Завидни резултати отбелязва авторитетният здравно-медицински сайт Puls.bg, като посетителите на годишна база през месец март са с ръст 31%. Над 824 000 са потребителите, избрали да получат компетентна и достоверна информация по здравен въпрос, консултирайки Puls.bg през последния месец. Увеличението в импресиите на годишна база е със солидните 47%. Данните на Gemius отчитат и покачване със 17% в потребителите на Automedia.bg на годишна база. През март повече от 150 000 души са избрали да прочетат всичко най-актуално и любопитно от автомобилната индустрия на утвърденото място за любителите на високите скорости.

Успехът на технологиите и приложението им в бизнеса зависи от човека

2019-04-05

Готовността на бизнеса да приеме технологиите зависи от хората, а изкуственият интелект влияе на всички индустрии – от финанси до промишленост и здравеопазване. От ключово значение в този процес се оказва адаптацията на човека към промените, трансформацията в начина му на мислене и уменията, които ще придобива занапред. Това стана ясно по време на дискусията „Клуб Investor.bg – Tech of Tomorrow 2019“, която се проведе на 4 април в София. В нея се включиха топ експерти от сферата на новите технологии, банкирането, блокчейн, автоматизацията, образованието и киберсигурността. Блокчейнът ще промени света и може да се приложи във всевъзможни области, включително за подобряване на демокрацията, обсъдиха участниците в първия панел на събитието. Според Дмитрий Назаров, изпълнителен директор на Genesis Vision, основното предимство на блокчейн технологията е прозрачността, благодарение на която може да бъде проследена цялата информация. Въпреки своя потенциал криптовалутата не може да измести водещата стока убежище за инвеститорите – златото, каза Ричард Шиби, директор "Блокчейн иновации" в Aryxe Group. Давид Бонев, главен финансов директор в CURES Token, обаче смята, че младите приемат благородния метал за ненадежден, трудно търгуван и изоставащ от биткойна и криптовалутите. Как изкуственият интелект влияе на бизнес моделите обсъдиха лекторите по време на втория дискусионен панел. Индустриите масово не са готови да внедрят технологиите, а времето на свръхинтелекта е много далеч, категоричен е Георги Робев, Country Leader в SAS. Хората са тези, които ще позволят навлизането или премахването на изкуствения интелект, допълни още експертът. „От гледна точка на регулаторни мерки индустрията е много назад. Необходимо е да се направи централизирано регулиране не от компаниите, не на национално, а на световно ниво“, каза Мария Недина, Senior Data Scientist в Twitter. В дискусия на тема „Настъпващата роботизация и как бизнесът се подготвя за нея” експертите обсъдиха възможност или риск представляват роботите за човечеството. Според Мирослав Хинков, изпълнителен директор на Мехатроника, хората разбират под робот нещо, което е хуманоидно и притежава интелект. „Реалността обаче са индустриалните роботи”, коментира Христо Гилищаров, управител на FANUC Bulgaria. „Биологично заложено ни е да сме резистентни към нови неща като технологиите. Никой обаче не се съпротивлява на това животът му да е по-лесен, по-пълен с възможности и блага. По-скоро смятам, че днес ние не се съпротивляваме. Всичко това е част от нашата еволюция”, заяви Нина Владимирова, управляващ съдружник в Human Business Studio. Финалът на „Клуб Investor.bg – Tech of Tomorrow 2019“ бе посветен на управлението на киберсигурността. Бизнесът обаче не полага усилия да приложи този вид защита, на мнение е Владислав Венев, ръководител „Информационна сигурност и защита на личните данни“ в Райфайзенбанк България. Една от основните причини за това според него е, че сигурността не носи доходи, а помага да не бъдат загубени такива. За Митко Карушков, ТМТ съдружник в „Камбуров и Съдружници“, компаниите управляват единствено рискове, които познават, а превенцията е ключов елемент.

Образованието днес – в новото предаване „Смарт час“ по Bloomberg TV Bulgaria

2019-03-29

Кои са успешните практики и актуалните тенденции в българското и световното образование и какви реформи е необходимо да се случат в сектора – това са някои от акцентите в новото предаване „Смарт час“, което стартира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria на 1 април. Всеки понеделник от 21:00 часа Живка Попатанасова ще запознава зрителите както с трудностите в сферата, така и с необходимите визия и действия, за да бъдат учениците подготвени за бъдещето. Ролята и влиянието на иновациите върху учебния процес и връзката между бизнеса и образованието също са заложени в тематиката на „Смарт час“. Предаването ще разкрие и подходи за ориентиране на децата към професия в условията на динамична реорганизация на пазара на труда. „Основната цел на „Смарт час“ е да представи успешните образователни модели през призмата и опита на експерти в сферата от целия свят. За нас е важно да показваме как се променя средата, в която учат децата днес, какви са новите методи на преподаване, каква е ролята на съвременните технологии в образователния процес, как се развиват дигиталните умения, какво е училището на бъдещето и не на последно място – как участва бизнесът в тези процеси“, казва водещата Живка Попатанасова. Живка е позната на зрителите на Bloomberg TV Bulgaria от сутрешния блок „Бизнес старт“, който води съвместно с Христо Николов. Преди това Живка работи като главен редактор, редактор, репортер и преводач в различни медии. Освен в сферата на образованието, интересите й са насочени към бизнес мениджмънта и стратегиите, новите компании, иновативните бизнес идеи. Гледайте „Смарт час“ от 1 април, всеки понеделник, в 21:00 часа, по Bloomberg TV Bulgaria.