Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

„Бъдещето: Домът“: Жилищата ни стават все по-просторни и умни

2021-02-01

2020 промени света и представите ни за живот във всеки аспект. Затова през 2021 година национална политематична телевизия Bulgaria ON AIR ще се фокусира върху бъдещето, тенденциите и промените, които ще засегнат живота на всеки човек. На 31 януари стартира проектът „Бъдещето“, а акцент на първото издание беше домът. Експерти от различни сфери се обединиха около мнението, че жилищата ни вече се променят, стават все по-просторни и все по-умни. COVID-19 промени ли търсенето на жилища? „Заради социалната дистанция все повече се търси пространство - тристайни и четиристайни апартаменти. Засилва се и търсенето на затворени комплекси и къщи край градовете“, коментира Борислав Гостев, ръководител „Управление на Търговски партньори“ в ОББ. В студиото на „Бъдещето: Домът“ той отчете, че средният размер на ипотечните кредити в България е нараснал с 12% през 2020 година на годишна база – от 95 000 лв. до 108 000 лв. „По данни на Българска народна банка през миналата година размерът на отпуснатите ипотечни кредити нараства с 400 млн. лв. до общо 4 млрд. лв.”, заяви още Борислав Гостев. В разговор с водещата Калина Донкова, журналист от Bulgaria ON AIR и продуцент на „Директно“, инж. Павел Тенев, строителен директор „Направление Градски Имоти“ в инвестиционна компания Green Life Development & Resorts, изграждаща „Проект 80 Тинтява“, заяви, че има предпоставки имотният пазар да продължи да се развива и да стане стабилен и прогнозируем, а рисковете ще могат да се управляват. По думите му златното правило при строеж на топ имот е локацията. Умният дом отблизо „Съвременните жилища у нас са все по-качествени, развитието на технологиите ни дава възможността да заимстваме от всичко най-добро“, коментира инж. Тенев. В бъдеще инж. Павен Тeнев очаква да се изградят градове както във въздуха, така и под водата. Докато технологиите се развият до степен да се построят такива градовете, новите технологии правят дома ни по-умен и функционален. „Говорейки за умен дом, няма как да изключим човешкия фактор. Комфортът означава възможността на потребителя да свърже повече устройства в дома си, използвайки една и съща платформа”, обясни добави Емануил Тотев, търговски директор в TESY. Калина Петкова, мениджър Маркетингови Комуникации, Schneider Electric, уточни, че домът става „умен“, когато има изградена връзка между отделните системи в него. „С помощта на умния дом можем да постигаме съществени спестявания и да живеем интелигентно с много по-нисък отпечатък“, отбеляза в студиото на „Бъдещето: Домът“ . Ивайло Рашев, директор на Bosch България, потребителите у нас много променят желанията и домовете си. „Домакинствата очакват да почистват по-бързо без кабел, да готвят по-лесно и по-забавно, използвайки многофункционални кухненски роботи. Домът става все по-умен“, заяви Рашев. Философията на дома и илюзията за сигурност Археологът проф. Николай Овчаров говорим за зараждането на домовете и припомни определението на дом на френският философ Гастон Башлар – мястото, където живеем е съвкупност от образи, които ни дават илюзията за сигурност. „В пещерите, първият човешки дом, хората са организирали живота си около огъня, който ги пази и дава възможност да си обработват храната“, заяви проф. Овчаров. Д-р Калина Йорданова, психолог и антрополог подчерта, че домът и жилището са различни неща. Домът се свързва с отношенията с хората, следователно жилището, което е просто пространство, се превръща в дом, когато има отношения и приемственост. „Домът отразява и състоянието на ума, а по време на пандемия се търси повече сигурност. Превръщането на дома в офис, училище, фитнес, увеличава усещането ни за сигурност, но води и до много по-високо напрежение и конфликти заради липсата на възможност да излизаме по-често и да общуваме с други хора“, предупреди д-р Йорданова. „Бъдещето: Домът“ се излъчи на живо в ефира на телевизия и радио Bulgaria ON AIR, и сайтовете и социалните мрежи на водещите канали на Investor Media Group - Bgonair.bg; Bloombergtv.bg, Investor.bg, Dnes.bg. Специалното студио достигна до 50 000 човека през всички платформи, на които беше излъчвано. Цялото издание може да гледате ТУК. Следващото издание на мултиплатформения проект на Bulgaria ON AIR „Бъдещето“ ще се проведе на 6 юни, а акцент в него ще бъде бъдещето на парите. Проектът „Бъдещето: Домът“ се провежда със специалното партньорство на ОББ, Теси, Шнайдер Електрик, Бош и „Проект 80 Тинтява“.

Нови проекти и над 20 силни събития в календара на Investor Media Group за 2021 година

2021-01-20

Нови мултиплатформени журналистичеки проекти и над 20 силни събития е подготвила Investor Media Group в календара си за 2021 година. Медийната група с най-разнообразното портфолио на пазара, от която се информират повече от 2,9 милиона потребители (по данни на Gemius за 11.2020 г.) и тази година ще даде приноса си към бизнес общността като организира най-утвърдените си конференции, дискусии и бизнес закуски. Бизнес събитията започват още през март с две онлайн дискусии на конференцията Knowledge City и ще продължат с две дигиални издания на тех конференцията Tech Of Tomorrow. През юни в нов формат ще гледаме „Предприемачи на бъдещето“, която ежегодно ни запознава с едни от най-ярките предприемачески умове, а есента на 2021 година е запазена за нови много силни издания на Годишната конференция на Bloomberg TV Bulgaria The Next Big Thing и на най-големия финансово-инвестиционен форум за страната и региона – Investor Finance Forum. Всички събития ще се излъчват едновременно на няколко платформи, включително и на живо в ключовите сайтове и канали на медийната група, където всеки ще може да ги гледа безплатно. Паралелно с това Bulgaria ON AIR, която също е част от Investor Media Group, ще зарадва аудиторията с нов мултиплатформен журналистически проект - „Бъдещето“. Поредицата от три специални студиа ще представи най-важните тенденции, които да очакваме в сферите на дома, парите и комуникациите. Мултиплатформен проект, посветен на новите технологии, стартира и Bloomberg TV Bulgaria. Tech21 е поредицата от четири дискусии, които ще очертаят как ще се развият здравеопазването, строителството, автомобилите и застраховането в следващите 10 години. През лятото Investor Media Group ще проведе и още няколко ключови събития, които през годините си спечелиха лоялна многохилядна аудитория – през юли предстои най-голямото събитие в сектора на недвижимите имоти – 6-ото издание на Годишните награди на Imoti.net, което ще бъде съпътствано и от серия бизнес закуски на Imoti.net в 7 града в страната. Подготвя се и втората национална класация на „Най-добрите болници“, а любимият „Форум бременност и детско здраве“ на Puls.bg тази година ще отиде при майките в София, Варна и Пловдив. В същото време Tialoto.bg и първият женски уебсайт у нас Az-jenata.bg ще предложат много вълнунващи дигитални тв студиа и влогове, с които да задоволят интереса на аудиторията за полезно и качествено лайфстайл съдържание. Какво предстои да видите в дигиталното тв студио „Светът на Tialoto” и влога на Az-jenata „Ето как“ - следете в каналите на Investor Media Group и ефира на Bulgaria ON AIR.

Bloomberg TV Bulgaria с награда от БФБ

2021-01-20

Поредна награда за единствената бизнес телевизия у нас – Bloomberg TV Bulgaria. Медията бе отличена от Българската фондова борса по време на юбилейната 20-та церемония по награждаването на инвестиционните посредници и банки, постигнали най-високи резултати през изминалата година. Призът на Bloomberg TV Bulgaria се връчва за големия принос и коректното, обективно и задълбочено отразяване на телевизията по въпросите, свързани с капиталовия пазар, а отличието навръх рождения си ден прие водещият на сутрешния блок „Бизнес старт“ и предаването „ИмоТиТе“ Христо Николов. „За нас е чест да получим тази награда, защото тя е доказателство, че вървим в правилната посока. През годините доказахме, че сме отговорна и обективна медия, която предоставя качествена информация от света на бизнеса в България и по света. Ние в Boomberg TV Bulgaria вярваме, че добрите примери и практики трябва да бъдат показвани. Ще продължим да го правим и занапред“, заяви журналистът на единствената бизнес телевизията в България. Новините и тенденциите на Фондовата борса у нас, подкрепени с експертни анализи и дискусии в студията на Bloomberg TV Bulgaria, са сред основните теми в програмата на бизнес канала, по които зрителите получават качествена информация всеки ден. За трети път престижното отличие се връчва на журналист от екипа на Bloomberg TV Bulgaria и пореден път, в който наградата е присъдена на медия от семейството на Investor Media Group. През 2020-а година призът грабна друга от най-авторитетните икономически медии у нас – сайтът Investor.bg, който е най-предпочитаният източник на финансова и икономическа информация.

Bulgaria ON AIR представя бъдещето на дома, парите и комуникацията – в новия си мултиплтаформен проект

2021-01-19

Как ще се промени животът ни през следващите години в три от най-важните области, които касаят всеки човек – дома, парите и общуването? На тези и на още интригуващи въпроси отговори ще търси новият специален мултиплатформен проект, който националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR стартира през 2021 година – „Бъдещето“. В рамките на три специални телевизионни студиа през годината специалисти от различни сфери ще очертаят бъдещето на интериорния дизайн, виртуалните портфейли, комуникациите и още важни аспекти от бита ни. А всичко това ще бъде подчинено на една обща цел: чрез качествени дискусии и съдържание да се помогне на зрителите да подобрят качеството на живота си. Първото издание на поредицата „Бъдещето“ ще се проведе на 31 януари. Фокус в него ще бъде дома, чиято важност осъзнахме повече от всякога през изминалата година. В студиото експерти ще коментират последните иновации за подобряване на дома и превръщането му в модерна „умна“ крепост от 21 в. „Бъдещето“ ще се излъчва както в ефира на телевизия и радио Bulgaria ON AIR, така и в сайтовете и социалните мрежи на водещите канали на Investor Media Group - Bgonair.bg; Bloombergtv.bg, Investor.bg, Dnes.bg. Проектът „Бъдещето“ е част от изненадите, които Bulgaria ON AIR планира през 2021 година по повод 10-ата си годишнина. Първото му издание ще се проведе със специалното партньорство на ОББ, Теси, Шнайдер Електрик, Бош, и Проект 80 Тинтява.

Investor Media Group с рекордни резултати и ръст на посещаемостта в онлайн медиите си

2020-08-14

Investor Media Group – медийната група с най-разнообразното портфолио от медии на пазара, достигна нов рекорд в историята си. През юли пазарният дял на медийната група, част от която е флагманът на икономическите и финансовите новини Investor.bg и световно признатият бранд в бизнес журналистиката Bloomberg – Bloomberg TV Bulgaria, продължава да нараства и достига 58%, което е рекорд за групата до момента и ръст от 11% на годишна база (по данни на Gemius). Впечатляващи ръстове и увеличаване на броя уникални потребители отбелязват почти всички платформи от Investor Media Group. През юли бизнес порталът Investor.bg регистрира покачване в трафика с 8% на месечна и 103% на годишна база. Над 879 хиляди потребители са избрали да се информират за най-важното от бизнеса и финансовия свят от Investor.bg, което определя на бизнес медията 19% пазарен дял и убедително лидерската позиция в сегмента през този месец в условията на силно конкурентна среда. Значителен ръст в трафика на годишна база отбелязва и сайтът Automedia.bg - най-разпознаваемата българска онлайн медия, специализирана в сферата на автомобилната индустрия. След като в продължение на месеци посещаемостта на Automedia.bg се покачваше постоянно, през юли водещият автомобилен сайт, част от Investor Media Group, достигна и впечатляващ рекорд. Най-големия ръст в историята си Automedia.bg регистрира през юли, когато новините за индустрията и всичко интересно около последните и най-горещи модели автомобили, са достигнали до 530 хиляди уникални потребители, което е покачване с 13% спрямо предходния месец и повече от два пъти (180%) на годишна база. Само за последните 12 месеца медията успява да увеличи с 9 на сто и пазарния си дял, достигайки 11%. Основен източник на трафик за Automedia.bg са директните посещения, което е доказателство както за доверието, което потребителите гласуват на сайта и новините в него, така и за авторитета и качеството на марката. Ръст от 3% на месечна и 8% на годишна база регистрира и Dnes.bg – една от най-четените новинарски онлайн медии в страната. Повече от 1,11 милиона са читателите, които са се доверили на новините в Dnes.bg през юли. Голяма покачване на трафика си регистрира и спортния уебсайт Gol.bg. С 20 на сто на месечна база и 32% на годишна е ръстът на потребителите, които са избрали да проследят новините от футболните и спортни първенства през уебсайта. В началото на юли Gol.bg премина през редизайн и стартира нов респонсив и още по-функционален сайт. Любимата онлайн медия на съвременната жена Az-jenata.bg, която тази година празнува 18-ия си рожден ден, също продължи да привлича нови уникални потребители, продължавайки тренда на плавен ръст и достигайки поредния си рекорд. През юли посетителите на сайта са достигнали 737 хил., което е най-високият брой до момента и ръст от 2% на месечна и 49% на годишна база. За последните 12 месеца чрез интересните си авторски статии Az-jenata.bg увеличава пазарния си дял с 5 на сто, достигайки 16%. Впечатляващите резултати са поредното доказателство за високата потребителска оценка и доверие, което потребителите гласуват на медиите в Investor Media Group и за качественото журналистическо съдържание в тях. В отговор на COVID-19 кризата Investor Media Group реализира част от годишните си събития в нов мултиплатформен онлайн формат, поставяйки на фокус актуалните и важни теми, пред които бизнесът и обществото са изправени. През есента предстои и втора серия онлайн събития, с които медийната група ще отговори на нуждата на зрителите и читателите си от качествена и навременна информация и експертни анализи и прогнози от водещи имена в страната и света.

Bloomberg TV Bulgaria в подкрепа на бизнеса в борбата с COVID-19

2020-03-27

Единствената бизнес телевизия в страната Bloomberg TV Bulgaria дава платформа на бизнеса у нас да разкаже за предизвикателствата, с които се сблъсква, като му предоставя и цялата необходима информация за преминаване през период на блокиране на икономиката – добри примери, мерки, актуални срокове и др. Това ще става освен през ефира на телевизията и чрез специалната рубрика на сайта Bloombergtv.bg - „Бизнесът vs COVID-19”. В рубриката, в която вече има около 40 статии, всеки може да намери полезна информация, нормативни промени, конкретни правителствени мерки за подкрепа на икономиката, интересни казуси и добри примери за управление в периода на криза. Към някои от материалите могат да се гледат и видеа от ефира на телевизията. Bloomberg TV Bulgaria продължава да следи отблизо темата за коронавируса и влиянието й върху икономиката във всеки аспект от програмата си, като среща зрителите с доказани експерти, представители на бизнеса, икономисти и финансисти от страната и света в актуалните си предавания „Бизнес старт“, „В развитие“ и вечерното токшоу „Светът е бизнес“. Интервюта се провеждат дистанционно като част от мерките на телевизията да ограничи разпространението на COVID-19 и да предпази както екипа си, така и събеседниците. Bloomberg TV Bulgaria отправи и специален призив да бъдем #ОтговорниВкъщи. Всички материали, интервюта, новини, анализи и прогнози за коронавируса и влиянието му върху бъдещето на икономиката и бизнеса, можете да откриете в рубриката „Бизнесът vs COVID-19“ на сайта на Bloomberg TV Bulgaria. Следете бизнес новините и във Facebook страницата на Bloomberg TV Bulgaria.

Виолета Манчева е новото лице на Новините ON AIR

2020-03-27

Репортерът Виолета Манчева е новото попълнение в екипа от водещи на новинарските емисии в телевизия Bulgaria ON AIR. От 28-ми март тя ще представя Новините ON AIR и ще ни информира за всичко най-важно от страната и света. Зрителите на Bulgaria ON AIR ще я виждат през уикендите, когато тя ще се редува с Петя Кертикова. В контекста на сложната обстановка около пандемията COVID-19, основен приоритет за телевизията е да отразява точно, обективно и с уважение към зрителите и всички засегнати ситуацията около разпространението на вируса, спазвайки всички необходими мерки за предпазване на екипите си. „Освен че притежава журналистически нюх и умение да разказва истории, Виолета има смелостта да ги преследва. Затова съм особено щастлива, че млад и талантлив журналист като нея е новото лице на Новините ON AIR”, коментира Катерина Манолова, директор „Новини” в Bulgaria ON AIR. Зрителите вече добре познават Виолета от ефира на Bulgaria ON AIR. Тя е част от екипа от 2018 година, като е преминала през различни етапи от създаването на телевизионния продукт. Журналистическият й инстинкт и устрем я провокират да търси и разказва истории, което я откроява в нюзрума на Bulgaria ON AIR, където се доказва като репортер. По време на местните избори през миналата година, Виолета се включи в специалното студио на телевизията „Голямото наместване“, срещайки зрителите с известни лица от българската култура и шоубизнес и техните мнения и нагласи за вота. „За мен е чест и признание, че ми се предоставя възможност да водя новините точно в Bulgaria ON AIR, защото не са много местата, където добрите новини означават повече от сензацията. В труден момент като този, ролята на журналистите за обществото е особено важна, затова ще дам всичко от себе си да оправдая както очакванията на зрителите, така и доверието, което екипът на Новините ON AIR ми гласува”, заяви и Виолета Манчева. Виолета е завършила „Журналистика“ с профил „Телевизия“ и магистратура „Европейска интеграция и дипломация на ЕС“ в Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Преди това професионалният й път преминава през различни електронни медии като новинар.

Bulgaria ON AIR търси мнението на своите зрители за пандемията от коронавирус в онлайн анкета

2020-03-26

От 27 март, чрез онлайн анкета, телевизия Bulgaria ON AIR ще търси мнението на своите зрители за ситуацията с COVID-19. Всяка седмица анкетата ще съдържа един актуален въпрос, фокусиран върху най-важното около пандемията от коронавирус. Въпросите ще задава новинарският екип на медията, а чрез отговорите на зрителите ще се придобие ясна представа* за това какви са възгледите, притесненията и препоръките на хората, докато са #ОтговорниВкъщи. Анкетата ще се провежда на сайта Bulgaria ON AIR, а в края на всяка седмица резултатите ще бъдат обобщавани в емисиите на Новините ON AIR и онлайн. Проучването включва въпроси от отворен и затворен тип. Чрез анкетата Bulgaria ON AIR цели да се доближи още повече до своите зрители, а получената информация ще бъде използвана за отправна точка в новинарските репортажи. Първият въпрос е свързан с мерките на държавата в борбата с коронавируса, а гласуването вече е отворено. *Анкетата на Bulgaria ON AIR не е представително социологическо проучване.

Радио Bulgaria ON AIR благодари на българските медици с песен

2020-03-25

Радио Bulgaria ON AIR се присъединява към инициативата на АБРО и БНР в подкрепа на българските медици. От 25 до 27 март в ефира на медията на всеки кръгъл час ще звучи емблематичната песен на Емил Димитров „Ако си дал“. В рамките на три дни тя ще бъде посветена на всички лекари, медицински сестри, фармацевти, санитари и доброволци, които са на фронтовата линия в борбата с коронавируса. В унисон с поднасянето на информация коректно, независимо и безпристрастно, радио Bulgaria ON AIR и цялата Investor Media Group отправят и социален призив към всички граждани да бъдат #ОтговорниВкъщи, за да помогнат не само на себе си и близките си, но и на българските медици.

„Повтаряй след мен-19“ – новaта безценна находка в Bulgaria ON ART

2020-03-25

Креативният музикален проект „Повтаряй след мен-19“ заслужено е новата ценна находка, която намери своето място в кампанията за съвременна българска култура на националната телевизия Bulgaria ON AIR - Bulgaria ON ART. Завладяващата анимация с динамичен ритъм и оригинален текст освен че успява да остави трайна следа в съзнанието ни, отправя и своеобразен социален призив към обществото да се предпази от заразяване с COVID-19. Със специално послание да бъдем #ОтговорниВкъщи излезе и националната телевизия Bulgaria ON AIR. Зад създаването на музикалното видео „Повтаряй след мен-19“ стоят Габриела Вергилов - композитор и вокал, и Розалина Буркова, която създава анимацията. Изглежда трудностите ги мотивират, защото двете черпят вдъхновение за проекта си от пандемията. Заедно от разстояние, провокирани от желанието да призоват хората да бъдат по-отговорни в ситуацията на разпространяващия се COVID-19, създават анимация за малки и големи, която по разбираем и същевременно интересен начин апелира към следване на указанията за хигиена в момент на криза. Габриела Вергилов е родена в Тутракан, където учи пиано, но прекарва по-голяма част от живота си в Русе. Там се занимава с класически и модерен балет. По-късно изучава моден дизайн в Копенхаген. Живее за кратко в Берлин, където си дава сметка, че сърцето й я тегли към музиката. Едва в Брюксел обаче (където продължава да живее и днес) започва да създава свои композиции, благодарение на които застава на диджейския пулт на едни от най-елитните клубове в Европа. Освен това, Габриела композира музика за предстояща кампания на PRADA. Нейна музика звучи в селектирания за „Оскар“ белгийски филм „Le Fidèle“. Популярни артисти от световната електронна сцена включват вокалите й в свои парчета. Тя е първата българка, която участва в музикалната платформа Boiler Room. Има няколко издадени албума. Розалина Буркова е родена през 1989г. в Стара Загора. Завършва бакалавър по моден дизайн в Сейнт Мартинс, Лондон. Печели една от трите стипендии на Louis Vuitton за дипломната си колекция дрехи, изработени само от органичен коноп, оцветен с естествени багрила и с ръчно изработени и пришити детайли. Работи известно време като дизайнер в Британската столица. Днес живее в Барселона, където се изявява като визуален артист, илюстратор и режисьор на анимации за проекти на различни Европейски и световни марки. Основната мисия на кампанията Bulgaria ON ART е да предостави трибуна за изява на млади артисти и творци, които да представят на широката общественост своите стойностни културни продукти чрез каналите и платформите на Bulgaria ON AIR. Организаторите на инициативата не само застават зад българските творчески браншове, но активно подпомагат развитието им, като предоставят на техните създатели ефирно време, благодарение на което креативните им продукти да бъдат популяризирани. Музикалният проект „Повтаряй след мен-19“ е осмото попълнение към портфолиото на кампанията, събираща на едно място стойностни културни продукти и оригинални концепции на нови български творци. Вижте всички участници и разберете как да се включите на https://onart.bgonair.bg/.