Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Кои са факторите за добрия финансов мениджмънт?

2014-10-21

Набирането на капитал на борсата все още има много малък дял от общото финансиране в българските компании, стана ясно по време на поредния Клуб Investor.bg

Форум "Детско здраве" отговори на жадни за знания отговорни родители

2014-10-12

Специалистите, участвали във Форума, бяха засипани с многобройни въпроси от страна на родителите

Приказен рожден ден на Tialoto.bg с много музика и награди!

2014-09-29

Kак отбелязахме рождения ден

“Забавното лятно четене” 2014 завърши, обявиха победителите

2014-09-15

За първа година Самоков стана най-четящ град. 11-годишната Теодора Станоева взе признанието за най-четящо дете

Броени дни остават до финала на конкурса „Моят любим литературен герой“

2014-08-12

Набирането на творби ще продължи до края на август, а резултатите и победителите ще бъдат официално оповестени и наградени на финалното събитие за кампанията „Забавното лятно четене“ 2014, което ще се състои на 14 септември в книжен център Greenwich. В състезанието за детско творческо писане могат да участват дечица между 6 и 14 години.

„Забавното лятно четене“ бе представено пред ученици от 5 клас

2014-08-07

За да може да се развива пазарът са изключително важни чуждите инвестиции

2014-06-17

Чуждите инвестиции са изключително важни за развитието на сектора на имотите. През последните години наблюдаваме отлив от инвеститори, а докато не се завърнат те на пазара, няма как инвестиционните имоти да се реализират, нито да се осъществяват нови проекти.

„Забавното лятно четене“ стартира в цяла България

2014-06-12

Екип на Az-deteto.bg посети 8 града и се срещна лично с над 500 деца от страната

Успешни практики при управлението на портфейли от имотни активи ще споделят експерти на следващия Клуб Investor.bg

2014-06-12

Дискусионният клуб се организира от Investor.bg и Imoti.net

Враца бе последната дестинация за екипа на “Забавното лятно четене” през 2014 г.

2014-06-11

Над 80 деца бяха вдъхновени за участие в кампанията