Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Investor.bg сред най-силните бизнес марки

2007-07-25

Приключи процесът по селекция и избиране на най-силните марки в бизнес сегмента на българския пазар, в резултат на който 500 марки и компании бяха избрани за Business Superbrands у нас. Investor.bg е единственото специализирано финансово издание, попаднало в класацията, заедно с имена като Cisco Systems, Citibank, Deutcshe Bank, Microsoft, Raiffeissenbank, American Express, Visa и много други.

Участниците в гласуването са степенували решаващите фактори за успешен бизнес бранд в следния ред: Качествени продукти/услуги – 82,2%; Отлична репутация – 62,7%; Висококвалифициран персонал – 60,8%; Високо ниво на познаваемост – 60,8%; Финансова стабилност – 55,4%; Иновативни продукти и услуги – 52,4%; Силен медиен профил – 41,3%; Корпоративна социална отговорност – 30,4%; Интернационално присъствие – 29,5%; Силна изследователска програма – 24,7%.

Най-силните бизнес марки получават правото да участват в официалната публикация на проекта за България, чието издаване е предвидено за началото на 2008 година, както и да използват специалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации.

Business Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите.

Още новини
20.10 „Имоти около мен“ е новото удобство за потребителите на Imoti.net
13.09 „Големите последици“ с Миглена Георгиева от 14 септември по Bulgaria ON AIR
12.07 "Историите ON AIR" спечели награда от известен филмов фестивал
11.06 Нов уикенд сутрешен блок ще събужда зрителите на Bulgaria ON AIR
18.05 Фитнес тренировки с Динко Желязков – всяка събота от 18 май по Bulgaria ON AIR

Към всички новини>>