Какво ново
Най -активни рекламодатели в интернет през 2007 година
2008-01-29Като най-активни рекламодатели в интернет се очертават телекомуникационните компании. БТК груп и М-тел са основните играчи в тази област.
Традиционно представени в интернет са финансовите институции като ДСК, следвани от ОББ и Първа инвестиционна банка.
С постоянно присъствие в интернет се показват и технологичните компании като HP, които все по-често предпочитат мрежата пред традиционните медии. С амбициозна интернет активност се откроява и автомобилната индустрия през 2007 година, която през 2006-та правеше първите си стъпки в интернет.
Авиокомпаниите също откриват предимствата на онлайн пространството през миналата година. Лидерската позиция на финансовата медия Investor.bg привлича и една голяма част от финансовите посредници като рекламодатели в групата.
Традиционно представени в интернет са финансовите институции като ДСК, следвани от ОББ и Първа инвестиционна банка.
С постоянно присъствие в интернет се показват и технологичните компании като HP, които все по-често предпочитат мрежата пред традиционните медии. С амбициозна интернет активност се откроява и автомобилната индустрия през 2007 година, която през 2006-та правеше първите си стъпки в интернет.
Авиокомпаниите също откриват предимствата на онлайн пространството през миналата година. Лидерската позиция на финансовата медия Investor.bg привлича и една голяма част от финансовите посредници като рекламодатели в групата.
Още новини