Какво ново
Investor.bg с над 200% преднина в посещенията спрямо конкурентните сайтове
2008-06-16Според изнесените данни, предоставени от Nielsen Online Ranking Report, за периода 01.05.2008 г. - 31.05.2008 г., интернет сайтът Investor.bg е абсолютен лидер в категорията „Бизнес и финанси”. Порталът притежава над 200% преднина в показателя „среднодневен брой уникални браузъри“ спрямо втория в подреждането - Money.bg (12 137 в сравнение с 3 937).
Значителна преднина сайтът има и по отношение на показателя „средно време на посещение“: 14,4 минути за Investor.bg спрямо 6,1 минути за втория в подреждането – Darikfinance.bg.
Месечната аудитория потребители на Investor.bg генерира почти 6 млн. импресии (5 952 239) срещу едва 412 807 импресии за втория по този показател Money.bg.
Друг успешен продукт на интернет групата Инвестор.БГ е абсолютният лидер в сегмента „общности“ - сайтът за запознанства Aha.bg. Според данните от Nielsen Online в категорията сайтът е единственият, при който стойностите на дневните импресии се измерват в милиони. Потребителите на Aha.bg генерират среднодневен брой импресии, възлизащ на 4 760 588. За сравнение, класираният на второ място сайт Elmaz.bg има едва 523 060 импресии дневно. Среднодневният брой уникални браузъри на Aha.bg достига 90 295, като средното време на посещение е 29,1 минути.
Обещаващи са и резултатите на сайтовете Teenproblem.net и Blog.bg, които заемат съответно четвърто и пето място в категория „Общности”. Teenproblem.net отбелязва 13% увеличение на броя уникални браузъри за месец май - 306 661, които са генерирали 5 713 444 импресии. Стойностите за Blog.bg са 286 878 броя уникални браузъри и 3 332 220 импресии.
Отново, както и през месец април, сайтът Dnes.bg е комплексен лидер сред новинарските сайтове в страната. Потребителите на портала генерират средно 281 503 броя импресии на ден спрямо 244 752 броя за ден на Netinfo.bg, което е с 15% повече. Разликата в месечната аудитория вече нараства на над 1 млн. генерирани импресии в полза на Dnes.bg - 8 726 603 срещу 7 587 324.