Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Какво сме търсили онлайн през октомври?

2008-11-25

Няколко типа сайтове са привличали в по-голяма степен интереса на българските потребители през миналия месец. Ако се съди по ръстовете в посещенията на различните видове категории сайтове, следени от Nielsen Online у нас, това са медиите, свързани с туризъм и пътувания, автомобили и с информация за финансовата криза.

Предстоящите празници – 8 декември и дългите поредици почивни дни около Коледа и Нова година – повишиха интереса към сайтовете, предлагащи информация за пътувания и почивки.

Така например сред българските сайтове като цяло, отбелязали най-голям ръст в посещенията през октомври спрямо предходния месец, е NasamNatam.com, чиито посетители са се увеличили над два пъти за месеца до близо 4700 средно на ден. Те са генерирали средно по 26 хил. импресии дневно, показват данните за месеца.

Според информацията на компанията сайтове за пътувания посещават главно хора, на възраст между 18 и 34 години, които формират 70,7% от всички посетители. Следващата по-голяма група от хора, които редовно търсят информация за пътешествия в мрежата, са потребителите между 35 и 54 години. Данните се отнасят само за потребители на територията на страната, влизащи в сайтове за пътувания на компаниите, които Nielsen следи у нас.

Автомобилната категория е другата, която е привлякла повече нови потребители през октомври. Търсещите информация за коли, които са главно мъже (62,8%) и са на възраст 18-34 години (67%), са се увеличили с 42 на сто, ако се съди по статистиката за посещенията на специализираната медия Automedia.bg. Сайтът е привличал през месец по средно 6709 души дневно, които на ден са генерирали по над 37 хил. импресии.

Резултатите от посещаемостта на лидера в категорията „Бизнес и финанси“ Investor.bg пък са показателни за нарасналия интерес на аудиторията към новините, свързани със сътресенията във финансовия свят. Уникалните посетители в сайта през октомври достигат 17 606 средно на ден, което е с 25% повече спрямо септември. Освен това хората, влизащи да четат и да коментират бизнес информация, са увеличили средния си престой на сайта – до 14,2 минути на ден спрямо 12,5 минути за предходния месец


Още новини
20.10 „Имоти около мен“ е новото удобство за потребителите на Imoti.net
13.09 „Големите последици“ с Миглена Георгиева от 14 септември по Bulgaria ON AIR
12.07 "Историите ON AIR" спечели награда от известен филмов фестивал
11.06 Нов уикенд сутрешен блок ще събужда зрителите на Bulgaria ON AIR
18.05 Фитнес тренировки с Динко Желязков – всяка събота от 18 май по Bulgaria ON AIR

Към всички новини>>