Какво ново
Инвестор.БГ стартира CPC платформата си AdPower
2010-01-14Онлайн медийна компания Инвестор официално стартира нова рекламна услуга за контекстуална реклама. Чрез системата AdPower групата предлага и управлява реклама на клик (cost per click – CPC).
AdPower предоставя лесен начин за публикуване на текстови реклами в интернет. Системата анализира съдържанието на конкретната интернет страница и показва подбрани реклами – само текст или картинка/лого и текст, в зависимост от предварително зададен набор от ключови думи. Например, в статия за имотния пазар в Турция, ще видите реклама на екскурзии до Истанбул.
„Рекламата „на клик” навлиза все повече на българския рекламен онлайн пазар. Рекламодателите решиха да разпределят част от бюджета си за този инструмент, отделяйки му между 10 и 20% от общия бюджет за интернет. Практиката доказва, че при правилно използване и умело комбиниране с други видове реклама, CPC дава отличен помощен резултат на кампаниите”, коментира Лазар Малаков, търговски директор в Инвестор.
„Вярваме, че при справедливите цени, които въвеждаме, AdPower ще обедини не само нашите 14 проекта, но ще привлече и външни за групата Инвестор проекти”, коментира още той.
Сред предимствата на контекстуалната реклама в мрежата на Инвестор са широкият обхват, възможността за таргетиране на аудиторията, пълният контрол над разходите, анти-спам защитата (cick-frаud protection).
Услугата функционира на български език и следва успешния модел на полския партньор на Инвестор NetSprint, притежаващ над 8-годишен опит на европейския пазар.
Рекламодателите имат възможност сами да управляват своята реклама – от създаването й, през анализ на ефективността и с 24-часова възможност за промяна на рекламното послание.
AdPower предоставя лесен начин за публикуване на текстови реклами в интернет. Системата анализира съдържанието на конкретната интернет страница и показва подбрани реклами – само текст или картинка/лого и текст, в зависимост от предварително зададен набор от ключови думи. Например, в статия за имотния пазар в Турция, ще видите реклама на екскурзии до Истанбул.
„Рекламата „на клик” навлиза все повече на българския рекламен онлайн пазар. Рекламодателите решиха да разпределят част от бюджета си за този инструмент, отделяйки му между 10 и 20% от общия бюджет за интернет. Практиката доказва, че при правилно използване и умело комбиниране с други видове реклама, CPC дава отличен помощен резултат на кампаниите”, коментира Лазар Малаков, търговски директор в Инвестор.
„Вярваме, че при справедливите цени, които въвеждаме, AdPower ще обедини не само нашите 14 проекта, но ще привлече и външни за групата Инвестор проекти”, коментира още той.
Сред предимствата на контекстуалната реклама в мрежата на Инвестор са широкият обхват, възможността за таргетиране на аудиторията, пълният контрол над разходите, анти-спам защитата (cick-frаud protection).
Услугата функционира на български език и следва успешния модел на полския партньор на Инвестор NetSprint, притежаващ над 8-годишен опит на европейския пазар.
Рекламодателите имат възможност сами да управляват своята реклама – от създаването й, през анализ на ефективността и с 24-часова възможност за промяна на рекламното послание.
Още новини