Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Кампания „Якото четене” популяризира четенето сред младите

2010-01-22
Младежкият сайт ТееnProblem.net стартира инициатива за популяризиране четенето сред младите. Кампанията „Якото четене” се провежда на специален промосайт http://www.teenproblem.net/iakotochetene/ и протича под формата на игра. В нея на потребителите се задавани въпроси, свързани с определен набор книги с художествена тематика, както от български така и от чуждестранни автори.

„Якото четене е една дългосрочна инвестиция за повишаването на грамотността, интелигентността и общата култура на младите хора в страната. TeenProblem.net всеки ден се радва и задоволява нуждата от информация и актуални съвети на над 45 000 млади хора. Ние съзнаваме отговорността, която поемаме пред подрастващите, младите и всички потребители, преминали през нашите страници през последните 8 години. Ето защо решихме да инвестираме в тях и в т.нар. бъдещо поколение - това което ще ни управлява, това което ще взима важните решения след време. Не на последно място за нас четенето и грамотността са въпрос за запазване на идентичността и дори въпрос на национална сигурност”, коментира целта на инициативата Александър Ненов, основател и мениджър на сайта.

Всеки който иска да се включи в инициативата може да отговаря на въпроси или да предлага такива, като за всяко свое действие в промо сайта потребителят ще трупа точки по определени критерии.

Седмица след старта на играта в „Якото четене” са се включили 1 738 потребители, дали 36 346 отговора. Самият промосайт е регистрирал над 300 000  импресии (по данни на Google Analytics).

За най-активните потребители в края на кампанията ще бъдат раздадени специални награди. Всички участници, минали определен минимум точки, ще бъдат включени в томбола за допълнителни награди, като са предвидени и множество поощрения.

Кампанията "Якото четене" е подкрепена от Microsoft и Samsung.

Партньорите на инициативата са издателствата: Хермес, Кръгозор, Унискорп, Ера, Емас, Егмонт България, Сиела, Колибри, ИнфоДар, Изток - Запад.

В кампанията участват и вериги книжарници: Пингвините, Сиела, BOOKTRADING и Хермес.

Медийни партньори на инициативата са : "Аз чета", Dnes.bg и T.BOX


За Teenproblem.net:
Сайтът стартира преди 8 години, а през 2007 става част от портфолиото на Инвестор. В момента Teenproblem.net има над 85 000 регистрирани потребителя и 45 000 уникални посетители дневно.
Още новини
20.10 „Имоти около мен“ е новото удобство за потребителите на Imoti.net
13.09 „Големите последици“ с Миглена Георгиева от 14 септември по Bulgaria ON AIR
12.07 "Историите ON AIR" спечели награда от известен филмов фестивал
11.06 Нов уикенд сутрешен блок ще събужда зрителите на Bulgaria ON AIR
18.05 Фитнес тренировки с Динко Желязков – всяка събота от 18 май по Bulgaria ON AIR

Към всички новини>>