Какво ново
Инвестор.БГ е платило 910 хил. лв. за придобиването на Imoti.net и Аз Медиа
2011-06-30След тристранни разговори между Imoti.net, Аз медия ЕООД и Инвестор.БГ АД бе постигнато съгласие да бъде обявена общата сума по покупката на сайта Imoti.net и дружеството Аз Медиа ЕООД.
Общата цена на двете покупки е 910 хил. лв. Плащанията към продавачите са извършени чрез пари в брой, както и чрез прехвърляне на акции от капитала на Инвестор.БГ АД.
„Много се радваме на новите членове на нашата група и вярваме, че присъединяването им към нас е голямо събитие за Инвестор.БГ и за новите ни партньори. Също така вярваме, че цената, която сме платили, отразява справедливата пазарна стойност. Сигурни сме, че с новите покупки ще увеличим синергията в нашия портфейл от сайтове“, коментира Стюарт Тил, изпълнителен директор на Инвестор.БГ АД.
Очаква се тези две сделки да спомогнат за увеличението на приходите на Инвестор с 12% на годишна база.
Медийната група "Аз Медиа" ЕООД е основана през 2002 г. Първият сайт на компанията е Az-jenata.bg и стартира на 8 март 2002 г. Az-jenata.bg е най-посещаваният женски сайт в сегмента 30-45 години, с акцент семейство и майчинство (по данни на Гемиус).
Imoti.net има над 80 000 уникални посетители месечно (по данни на Гемиус), 78 210 обяви (продажби и наеми), както и над 940 активни агенции и строителни фирми с обяви в сайта.
След двете покупки сайтовете на Инвестор.БГ АД вече достигат до 55% от интернет аудиторията в България.
Към 30 юни пазарната капитализация на Инвестор.БГ АД е в размер на 17,41 млн. лв. За последните 12 месеца поскъпването на акциите на компанията е 36% до 12,10 лв. за брой
Общата цена на двете покупки е 910 хил. лв. Плащанията към продавачите са извършени чрез пари в брой, както и чрез прехвърляне на акции от капитала на Инвестор.БГ АД.
„Много се радваме на новите членове на нашата група и вярваме, че присъединяването им към нас е голямо събитие за Инвестор.БГ и за новите ни партньори. Също така вярваме, че цената, която сме платили, отразява справедливата пазарна стойност. Сигурни сме, че с новите покупки ще увеличим синергията в нашия портфейл от сайтове“, коментира Стюарт Тил, изпълнителен директор на Инвестор.БГ АД.
Очаква се тези две сделки да спомогнат за увеличението на приходите на Инвестор с 12% на годишна база.
Медийната група "Аз Медиа" ЕООД е основана през 2002 г. Първият сайт на компанията е Az-jenata.bg и стартира на 8 март 2002 г. Az-jenata.bg е най-посещаваният женски сайт в сегмента 30-45 години, с акцент семейство и майчинство (по данни на Гемиус).
Imoti.net има над 80 000 уникални посетители месечно (по данни на Гемиус), 78 210 обяви (продажби и наеми), както и над 940 активни агенции и строителни фирми с обяви в сайта.
След двете покупки сайтовете на Инвестор.БГ АД вече достигат до 55% от интернет аудиторията в България.
Към 30 юни пазарната капитализация на Инвестор.БГ АД е в размер на 17,41 млн. лв. За последните 12 месеца поскъпването на акциите на компанията е 36% до 12,10 лв. за брой
Още новини