Какво ново
Забавното лятно четене с PR Приз 2015
2015-05-21Сайтът Az-deteto.bg, част от медийна група Инвестор БГ, и агенция CIVITAS получиха първа награда в категорията „Пиар проект на медия“ с кампанията „Забавното лятно четене“.
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) отличи най-добрите постижения в сферата на комуникацията. За призовете се състезаваха 57 пиар кампании в 15 категории.
„Няма победени в този конкурс. Има само победители. Фактът, че всеки проект има кауза, което е впечатляващото тази година. Самият факт,че колегите имат самочувствието да застанат пред специализирана ПР публика и да презентират своя проект, е достойно за адмирации и аплодисменти“, каза Доника Ризова, член на журито.
Първа награда в категорията Пиар проект в публичния сектор отиде при Националната агенция за приходите с проекта „Влез в час с данъците“. Целта му е да повиши финансовата грамотност на учениците. Проектът спечели и връчваната за първи път тази година специална награда на Етичната комисия на БДВО.
Конкурсът PR Приз е най-старият и най-престижният в сферата на комуникациите в България. Той бе кулминацията на Деветия PR Фестивал и се проведе в Бална зала, Радисън Блу Гранд Хотел, където с официална церемонията по награждаването на победителите в петнадесетото издание на първия в страната конкурс бяха отличени най-добрите комуникационни постижения.
И тази година в надпреварата се включиха проекти на водещи пиар агенции, компании и неправителствени организации. Журито имаше нелеката задача за по-малко от седмица да избере най-добрите в тазгодишното издание на "ПР приз 2015".
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) отличи най-добрите постижения в сферата на комуникацията. За призовете се състезаваха 57 пиар кампании в 15 категории.
„Няма победени в този конкурс. Има само победители. Фактът, че всеки проект има кауза, което е впечатляващото тази година. Самият факт,че колегите имат самочувствието да застанат пред специализирана ПР публика и да презентират своя проект, е достойно за адмирации и аплодисменти“, каза Доника Ризова, член на журито.
Първа награда в категорията Пиар проект в публичния сектор отиде при Националната агенция за приходите с проекта „Влез в час с данъците“. Целта му е да повиши финансовата грамотност на учениците. Проектът спечели и връчваната за първи път тази година специална награда на Етичната комисия на БДВО.
Конкурсът PR Приз е най-старият и най-престижният в сферата на комуникациите в България. Той бе кулминацията на Деветия PR Фестивал и се проведе в Бална зала, Радисън Блу Гранд Хотел, където с официална церемонията по награждаването на победителите в петнадесетото издание на първия в страната конкурс бяха отличени най-добрите комуникационни постижения.
И тази година в надпреварата се включиха проекти на водещи пиар агенции, компании и неправителствени организации. Журито имаше нелеката задача за по-малко от седмица да избере най-добрите в тазгодишното издание на "ПР приз 2015".
Още новини