Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Виктория Миткова: Естественият ни избор беше Bloomberg

2015-10-05
Bloomberg беше естественият ни избор, коментира в интервю за в. 24 часа изпълнителният директор на медийна група Bulgaria ON AIR г-жа Виктория Миткова.

Какво предстои пред новия канал Bloomberg TV Bulgaria и как се променя Bulgaria ON AIR може да научите от пълния текст на интервюто:

Г-жо Миткова, съвсем скоро в българския ефир ще се появи една световна марка, стартира новата телевизия “Блумбърг тв България”. Какво ще представлява тя?

- Bloomberg TV Bulgaria ще бъде единствената тв платформа в услуга на широката бизнес общност в България, и то според световните стандарти. Целта ни е много бързо да я наложим като първи избор за бърза, изчерпателна, коректна, професионално представена информация за икономическите и финансовите процеси, пазари, събития в България и по света.

Бързам да уточня, че съдържанието на телевизията няма да бъде тясно таргетирано, напротив, целта ни е да бъдем полезни и интересни на по-широк кръг от зрители, това включва бъдещи предприемачи, млади хора, студенти, всички, които търсят успеха, независимо дали чрез собствен бизнес, малък или голям, или като част от корпоративна структура. Тук трябва да оборя и мита, че икономическата информация е суха и скучна

С Bloomberg TV Bulgaria ще покажем, че е точно обратното. Икономиката засяга живота на всеки от нас, финансовата грамотност става все по-важна, независимо за коя област говорим, а Bloomberg TV Bulgaria винаги ще поднася тази информация интересно, динамично, на достъпен за по-широка публика език.

Разполагаме с най-добрите журналисти - икономическия екип, който досега работи за Bulgaria ON AIR, и редакторите на Investor.bg. Те ще правят локалната продукция. А може би едно от най-важните предимства на канала е, че за създаването му черпим ноу-хау директно от Bloomberg. Партньорството ни с медийния гигант ще бъде видимо всеки ден, ще бъдем в постоянна връзка с екипите на Bloomberg в Лондон, Ню Йорк, Хонконг.

Започваме през втората половина на октомври.
Преди 2 години групата “България он ер” подписа договор за сътрудничество с тв “Блумбърг”. Как се случи това, вие ли потърсихте американската медия и защо?

- Стана на практика едновременно от двете страни. Ние потърсихме съдържание от колегите от телевизия Bloomberg, а скоро те ни отговориха с предложение за партньорство - според мен едно изключително полезно партньорство, което се развива и задълбочава.
Тогава естественият избор за Bulgaria ON AIR беше да потърси партньорство именно с телевизия Bloomberg. Все пак става въпрос за световния лидер в бизнес и финансовата информация, на който се позовават стотици медии и платформи всеки ден. Признавам, че дори не сме обмисляли други варианти.

Заради старта на “Блумбърг тв България” коренно се промени и “България он ер”. Защо решихте тя да стане политематична телевизия?

- От една страна, наше проучване показа, че около 30% от зрителите не откриват своето
съдържание в останалите национални телевизии. Видяхме, че имаме поле за развитие в тази посока и аудитория. Аудитория, която можем да привлечем, която се нуждае от повече информация за това, което е важно в живота - оттам дойде и идеята за слогана “Важните неща”. Предимство е също, че телевизията е национална и се разпространява и цифрово ефирно. От друга страна, Bloomberg TV Bulgaria ни дава безспорна възможност да подобрим, развием и разширим съдържанието, с което доскоро привличахме лоялни зрители и които сега се надявам да станат много повече.

Прочетете още на: http://www.bgonair.bg/3g-bulgaria-on-air/2015-10-05/viktoriya-mitkova-estestveniyat-izbor-beshe-bloomberg

Още новини
20.10 „Имоти около мен“ е новото удобство за потребителите на Imoti.net
13.09 „Големите последици“ с Миглена Георгиева от 14 септември по Bulgaria ON AIR
12.07 "Историите ON AIR" спечели награда от известен филмов фестивал
11.06 Нов уикенд сутрешен блок ще събужда зрителите на Bulgaria ON AIR
18.05 Фитнес тренировки с Динко Желязков – всяка събота от 18 май по Bulgaria ON AIR

Към всички новини>>