Какво ново
„Чети между редовете!“ е мотото на националната кампания „Забавното четене“ през 2016
2016-05-19Популярната кампания на Az-deteto.bg, която от години насърчава детското четене през ваканцията, излиза от рамките на летните месеци през 2016 г. и ще продължи до края на годината. „Забавното четене“ стартира на 29 май със специално събитие за деца и родители в клуб „Перото“ от 14,00 часа. Към кампанията тази година се присъединяват национална телевизия Bulgaria ON AIR, радио Bulgaria ON AIR и Dnes.bg.
Целта на „Забавното четене“ е да стимулира децата на възраст от 6 до 14 г. по-често да отварят книгите през ваканциите и почивните дни, при това през цялата година. През 2016 г. обаче мисията на организаторите е да насочат вниманието към скритите послания в любимите детски произведения. С различни събития и активности „Забавното четене“ ще показва по атрактивен и приятен начин колко е важно за децата да се научат да четат критично, с анализ и оценка, или „между редовете“. В кампанията ще се включат и популярни лица, които ще правят свой прочит на емблематични приказки, за да се убедят децата още по-лесно в ползата и удоволствието от четенето с разбиране.
„Забавното четене“ продължава добрата традиция с конкурса за най-четящо дете. Всички на възраст от 6 до 14 г. може да се регистрират в електронния читателски дневник на Az-deteto.bg и да публикуват информация за прочетените от тях книги до края на годината.
От старта на кампанията през 2011 година досега в нея са се включили над 12 500 деца, а прочетените книги са над 137 000.
Екипът на „Забавното четене“ отново ще посети различни градове и училища в страната, а за децата-бъдещи писатели е предвидена и творческа работилница.
Проектът е съфинансиран от Столична програма „Култура” на Столична община за 2016 г.
Актуална информация по всяко време на http://az-deteto.bg/knigi/
Целта на „Забавното четене“ е да стимулира децата на възраст от 6 до 14 г. по-често да отварят книгите през ваканциите и почивните дни, при това през цялата година. През 2016 г. обаче мисията на организаторите е да насочат вниманието към скритите послания в любимите детски произведения. С различни събития и активности „Забавното четене“ ще показва по атрактивен и приятен начин колко е важно за децата да се научат да четат критично, с анализ и оценка, или „между редовете“. В кампанията ще се включат и популярни лица, които ще правят свой прочит на емблематични приказки, за да се убедят децата още по-лесно в ползата и удоволствието от четенето с разбиране.
„Забавното четене“ продължава добрата традиция с конкурса за най-четящо дете. Всички на възраст от 6 до 14 г. може да се регистрират в електронния читателски дневник на Az-deteto.bg и да публикуват информация за прочетените от тях книги до края на годината.
От старта на кампанията през 2011 година досега в нея са се включили над 12 500 деца, а прочетените книги са над 137 000.
Екипът на „Забавното четене“ отново ще посети различни градове и училища в страната, а за децата-бъдещи писатели е предвидена и творческа работилница.
Проектът е съфинансиран от Столична програма „Култура” на Столична община за 2016 г.
Актуална информация по всяко време на http://az-deteto.bg/knigi/
Още новини