Какво ново
Facebook общността се информира за президентските избори от Bulgaria ON AIR
2016-11-14Национална телевизия Bulgaria ON AIR достигна над 270 хил. уникални потребители в социалните мрежи по време на изборите за президент и вицепрезидент на България на 6 и 13 ноември. Bulgaria ON AIR бе първата телевизия и единствената национална, която излъчи изборната си програма и важните новини от деня във Facebook страницата си директно от ефира на телевизията. Така медията предостави възможност и на българите в чужбина да следят изборните студия „ПрезиДЕН 2016“ и Новините ON AIR на живо и да се информират за най-важното около избора на петия държавен глава.
На 13 ноември Bulgaria ON AIR достигна до над 170 000 уникални потребители в социалните мрежи само за ден. Изборното студио „ПрезиДЕН 2016“ се излъчваше на живо във Facebook. Програмата в социалната мрежа са гледали над 28 000 уникални потребители - на живо и на запис, а хората, гледали видеопостовете, са над 27 000. Общият обхват на достигантите потребители е над 97 000.
Програмата на Bulgaria ON AIR на първия тур на изборите в неделя, 6 ноември, достигна до още близо 100 000 уникални потребители за ден.
Зрителите на Bulgaria ON AIR изразиха своята гледна точка в динамичния изборен ден и балотажа и в резултат на това коментарите в социалните мрежи на Bulgaria ON AIR значително се увеличиха.
Bulgaria ON AIR бе и най-активната телевизия в Twitter - @BulgariaONAIR. Медията информираше последователите си непрестанно и през двата изборни дни, като само на 13 ноември постовете й предизвикаха над 100 ретуита.
На 13 ноември Bulgaria ON AIR достигна до над 170 000 уникални потребители в социалните мрежи само за ден. Изборното студио „ПрезиДЕН 2016“ се излъчваше на живо във Facebook. Програмата в социалната мрежа са гледали над 28 000 уникални потребители - на живо и на запис, а хората, гледали видеопостовете, са над 27 000. Общият обхват на достигантите потребители е над 97 000.
Програмата на Bulgaria ON AIR на първия тур на изборите в неделя, 6 ноември, достигна до още близо 100 000 уникални потребители за ден.
Зрителите на Bulgaria ON AIR изразиха своята гледна точка в динамичния изборен ден и балотажа и в резултат на това коментарите в социалните мрежи на Bulgaria ON AIR значително се увеличиха.
Bulgaria ON AIR бе и най-активната телевизия в Twitter - @BulgariaONAIR. Медията информираше последователите си непрестанно и през двата изборни дни, като само на 13 ноември постовете й предизвикаха над 100 ретуита.
Още новини