Какво ново
Рекорден интерес към изборите и първите реакции в онлайн каналите на Investor Media Group
2017-03-29Парламентарните избори в неделя и първите реакции към резултатите от началото на седмицата регистрираха рекорден интерес от страна на онлайн потребителите. Новинарските канали и социални мрежи на Investor Media Group бяха предпочитан източник на информация, анализи, авторски материали и видеосъдържание, свързано с важното за всички българи събитие.
Национална телевизия Bulgaria ON AIR достигна близо 150 000 уникални потребители в социалните мрежи по време на парламентарните избори на 26 март. Както обикновено при събития от национално значение, Bulgaria ON AIR излъчи програмата си и важните новини от деня във Facebook страницата си директно от ефира на телевизията. Така медията предостави възможност и на българите в чужбина да следят студио "44-ТИТЕ" и Новините ON AIR на живо и да се информират за най-важното около избора на новите депутати. На 26 март програмата на Bulgaria ON AIR във Facebook са проследили близо 55 000 уникални потребители -на живо и на запис. Общият обхват на достигантите потребители с live видеата е близо 190 000.
Bulgaria ON AIR отново бе най-активната телевизия в Twitter - @BulgariaONAIR. Медията информираше последователите си непрестанно, а постовете над 12 000 импресии само за няколко часа по време на изборните студия вечерта.
Водещият новинарски сайт от Investor Media Group Dnes.bg привлече 262 000 уникални посетители само на 26 март. Освен новини и цифри от деня, сайтът предложи и силни авторски материали, подготвени от екипа на Dnes.bg, както и разработки на екипа на национална телевизия Bulgaria ON AIR и ексклузивно видеосъдържание.
Денят след вота също бе горещ за читателите на най-посещавания новинарски сайт. 236 000 са се доверили на бързата реакция на Dnes.bg и качеството на съдържанието, включително коментари, анализи и видео.
Национална телевизия Bulgaria ON AIR достигна близо 150 000 уникални потребители в социалните мрежи по време на парламентарните избори на 26 март. Както обикновено при събития от национално значение, Bulgaria ON AIR излъчи програмата си и важните новини от деня във Facebook страницата си директно от ефира на телевизията. Така медията предостави възможност и на българите в чужбина да следят студио "44-ТИТЕ" и Новините ON AIR на живо и да се информират за най-важното около избора на новите депутати. На 26 март програмата на Bulgaria ON AIR във Facebook са проследили близо 55 000 уникални потребители -на живо и на запис. Общият обхват на достигантите потребители с live видеата е близо 190 000.
Bulgaria ON AIR отново бе най-активната телевизия в Twitter - @BulgariaONAIR. Медията информираше последователите си непрестанно, а постовете над 12 000 импресии само за няколко часа по време на изборните студия вечерта.
Водещият новинарски сайт от Investor Media Group Dnes.bg привлече 262 000 уникални посетители само на 26 март. Освен новини и цифри от деня, сайтът предложи и силни авторски материали, подготвени от екипа на Dnes.bg, както и разработки на екипа на национална телевизия Bulgaria ON AIR и ексклузивно видеосъдържание.
Денят след вота също бе горещ за читателите на най-посещавания новинарски сайт. 236 000 са се доверили на бързата реакция на Dnes.bg и качеството на съдържанието, включително коментари, анализи и видео.
Още новини