Какво ново
Световно признание за творческия екип на Investor Media Group
2017-08-31Копирайтърът Елица Манолева и графичният дизайнер София Добрева от творческия екип на Investor Media Group и рекламна агенция Brand New Ideas бяха отличени с кристална звезда на престижното състезание NEW STARS 2017, провеждано в рамките на международния рекламен фестивал AD STARS 2017 в Пусан, Южна Корея.
Преди това двете спечелиха New Stars на предварителна селекция, проведена сред кандидати от Унгария, Полша и България. След победата на национално ниво Елица и София получиха право да се включат директно в международната надпревара като представители на България в Пусан. Там творците от екипа на Investor Media Group и агенция Brand New Ideas се състезаваха с 31 отбора на млади таланти от различни държави.
Елица и София получиха кристална звезда /равностойна на четвърто място/ в New Stars 2017 с творческата си концепция за популяризиране в глобален мащаб на PyeongChang 2018 Olympic и Paralympic Winter Games в Южна Корея през февруари 2018, както и за увеличаване на посетителите на самите игри. Те залагат на идея, базирана на интерактивни видеоинсталации, които въздействат на публиката и я провокират да преживее истинската емоция на олимпийските игри, която не може да се улови на телевизионния екран.
Елица и София работят заедно по редица рекламни кампании на Bulgaria ON AIR, Bloomberg TV Bulgaria и сайтовете от Investor Media Group, както и по други проекти.
Преди това двете спечелиха New Stars на предварителна селекция, проведена сред кандидати от Унгария, Полша и България. След победата на национално ниво Елица и София получиха право да се включат директно в международната надпревара като представители на България в Пусан. Там творците от екипа на Investor Media Group и агенция Brand New Ideas се състезаваха с 31 отбора на млади таланти от различни държави.
Елица и София получиха кристална звезда /равностойна на четвърто място/ в New Stars 2017 с творческата си концепция за популяризиране в глобален мащаб на PyeongChang 2018 Olympic и Paralympic Winter Games в Южна Корея през февруари 2018, както и за увеличаване на посетителите на самите игри. Те залагат на идея, базирана на интерактивни видеоинсталации, които въздействат на публиката и я провокират да преживее истинската емоция на олимпийските игри, която не може да се улови на телевизионния екран.
Елица и София работят заедно по редица рекламни кампании на Bulgaria ON AIR, Bloomberg TV Bulgaria и сайтовете от Investor Media Group, както и по други проекти.
Още новини